visibility.sk > guide > slovník Marketingový slovník #301 redirect302 redirect404 stránkaAA/B testingAbove the foldAccount managerADMAAdobe IllustratorAffiliate marketingAhrefsAlgoritmusAlt textAnalýza kľúčových slovAndroidBB2BB2CBannerBezpečnosť na interneteBlack FridayBlack hat SEOBlogBrainstormingBrand/značkaBreadcrumbs (omrvinková navigácia)CCanvaCMSCold callingContent (obsah)Content marketingCookiesCopywriterCopywritingCorporate identityCPA (Cost per action)CPC (Cost per click)CTACTR/Miera preklikuCyber MondayDDark webData layerDigital PIEDigitálny nomádDizajn manuálDoménaEE-mail marketingE-shopEbookElevator PitchEvergreen contentFFacebookFacebook AdsFacebook StoriesFreelancerGGoogle AdsGoogle AnalyticsGoogle Discovery kampaneGoogle penalizáciaGrafický dizajnGrafik/grafický dizajnérHHeurekaHoaxHotjarHreflangIInbound marketingInfluencerInfluencer MarketingInstagram AdsInternetiiOSJJavaScriptKKľúčové slovoKontentinoKonverziaKPILLinkbuildingLinkedInLinkedIn AdsLinková farmaLogoLokálne SEOLovebrandMMarketingMarketingová stratégiaMeta descriptionMicrosoftMicrosoft ExcelNNatívna reklamaNewsletterOObsahová sieť GoogleOnline marketingOpen spaceOrganická návštevnosť/organikaOutbound marketingPPersónyPhotoshopPodcastPorovnávač cienPPCPPC špecialistaPR článokRReachRedakčný kalendárRemarketingRich SnippetsRýchlosť internetuSSearch ConsoleSEOSEO auditSEO konzultantSERPShare of SearchSlackSloganSocial media managerSpätný odkaz/backlinkTTitle tagUUmelá inteligencia (Artificial intelligence – AI)URLVVyhľadávacia sieť GoogleWWeb dizajnWebový prehliadačWebstránkaWhite hat SEOWhite spaceWidgetWireframeWordPressZZoom