PROKOP
Definícia
PROKOP je najvýznamnejšou súťažou v oblasti PR projektov na Slovensku. Už od roku 2010 ju každoročne vyhlasuje a organizuje Asociácia public relations na Slovensku (APRSR).
Popis
Hlavným poslaním súťaže PROKOP je predstaviť PR projekty, ktoré sa v danom roku realizovali na Slovensku, ako odbornej, tak širokej verejnosti a vyzdvihnúť prácu tých, ktorí za nimi stoja. Hodnotené sú predovšetkým inovačný prístup, kreativita a efektivita realizácie PR projektov, pričom dôraz je kladený aj na dosiahnuté výsledky.
Súťaží sa v kategóriach:
- Corporate Communications
- Business to business PR
- Business to consumer PR
- Corporate Social Responsibility
- Internal Communication/Employee branding
- Krízová komunikácia
- Regional Relations
- Traditional media PR
- Digital PR
- Experience PR
- Nonprofit PR
- Content in PR
- Creativity in PR
- Data in PR
- Integrated campaign
- Small budget
Cena PROKOP
Víťazné agentúry alebo autori si so sebou odnesú plastiku (sošku) PROKOP a pamätný certifikát. Za mimoriadny prínos v oblasti kreativity, efektivity, spoločenského významu projektu a pod. si môže víťaz odniesť mimoriadnu cenu.
Porota môže udeliť aj mimoriadnu cenu Grand Prix, a to výhradne pre komerčné kampane z doménových kategórií.