VZDELÁVANIE NÁS BAVÍ
Na našich kurzoch zo sveta online marketingu vám naši odborníci prezradia, čo im, pri ich práci v online marketingovej agentúre funguje a prečo to tak je.
Lektori
Cez tvorbu jednoduchých webov som sa dostal k optimalizácii pre vyhľadávače. A keďže som chcel robiť pre veľkých klientov, zakotvil som vo VISI ako SEO projektový manažér. K SEO akosi prirodzene pribudla webová použiteľnosť a webová analytika. Rád spoznávam nové veci a v prípade záujmu nadobudnuté poznanie aj rád odovzdávam ďalším. V rámci cestovania najradšej chodím autom po krajinách bývalého východného bloku. Po Slovensku sa mi páči najviac v Rumunsku: príroda, architektúra, ale tiež atmosféra, ktorá nie je tak narušená masovým turizmom. Čas strávený za počítačom sa snažím v rámci možností kompenzovať aj lesom.
Do sveta marketingu som sa veľmi nezáväzne dostal v 2. ročníku na VŠ, no netrvalo dlho a uvedomil som si, že toto by ma mohlo baviť. Vyskúšal som si viaceré aspekty marketérskej sféry a od copywritingu som sa dostal k SEO. Okrem práce mám však aj osobný život, v ktorom si veľmi rád pozriem dobrý film, zahrám futbal a nepohrdnem ani posedením s partiou pri pohári chutného nápoja.

Lukáš Homer
Social media specialistVždy som chcel študovať v angličtine. Keď po konci strednej školy padla otázka kam, univerzita v Dánsku so zameraním na marketing bola pre mňa jasnou voľbou. Už počas štúdia ma totiž najviac lákal svet online marketingu a sociálnych sietí, ktorým sa venujem dodnes.
Vo VISI radím klientom, ako sa skamarátiť s Googlom (SEO), ako vytvárať hodnotný obsah (Content Marketing) a ako premieňať návštevníkov na spokojných zákazníkov (Inbound Marketing). Popritom sa každý deň vydávam na dobrodružné cesty po Analyticsoch a Search konzolách (webová analytika), kde objavujem hrozby a príležitosti číhajúce za nevinnými číslami a grafmi. So SEO projektami pre www.firotour.sk (2018) a www.sme.sk (2019) som získal ocenenie Digital PIE a tiež som držiteľom ceny Digital Rising Star (2019). Keď som občas offline, tak čítam knihu, som na pive alebo na prechádzke v prírode.

Veronika Romanová
Content CopywriterVyštudovala som žurnalistiku na UK v Bratislave. Už počas štúdia som zakotvila v médiách, kde som sa venovala primárne zahraničnému spravodajstvu. Každodenné písanie o Brexite a Donaldovi Trumpovi sa mi však zunovalo. Spravodajstvo som preto vymenila za copywriting. A redakciu za Visi. Ak nie som práve v office, určite ma nájdete v kaviarni s knihou. Svoj život si neviem predstaviť bez kávy, svetielok a sveta Harryho Pottera.
Študoval som pedagogiku, ale žiaľ (našťastie), finančné ohodnotenie učiteľa mi nedovolilo uplatniť sa v tejto oblasti. Preto som po ukončení štúdia išiel rovno do biznisu. Kedže je to príbuzné pedagogike (a vraj mám na to aj vlohy), tak som po 15 rokoch prišiel až k Visibility. Moje zastávky boli: Mediatel Zlaté Stránky, denník Pravda, denník SME, Visibility. V našej digitálke pôsobím už 7 rokov (vtedy to bol ťažký prechod z offline segmentu) a toto je prvá firma, kde naozaj mám voľnú ruku, ako robiť biznis. Kolegovia sú absolútnymi profesionálmi. Dávajú mi mnoho informácií, ja si k tomu priraďujem nadobudnuté skúsenosti z biznisu a takto sa mi darí napredovať. Som rád, že som súčasťou tohto tímu.
Ako študent osemročného gymnázia som bol dobrý v športe a slohovaní, ale keďže človek sa športom neuživí a môj tato, telocvikár, mi telovýchovnú vysokú školu zatrhol, vyštudoval som marketing na FMK v Trnave. V treťom ročníku ma do reklamy vtiahol kreatívny riaditeľ Rado Grežo a odvtedy ju ľúbim vždy, keď ju práve nenenávidím. Vo voľnom čase hľadám filmy, ktoré som ešte nevidel, s láskou testujem kuchyne sveta, fotím fotky, ktoré nikam nedávam a venujem sa písaniu sebestredných profilov.
Online marketingu a SEO sa venujem už viac ako 15 rokov. Vo Visibility pracujem momentálne na pozícii HEAD OF SEO . Počas môjho pôsobenia vo firme prešlo mojimi rukami veľa zaujímavých a úspešných projektov ako SWAN, Kaufland, Websupport alebo Orange. Vo volnom čase sa snažím vzdelávať v dalších oblastiach online marketingu .
S online marketingom som začal počas štúdia na Coventry University vo Veľkej Británii, odkiaľ som sa dostal na pracovnú stáž do Španielska a následne do O2 na Slovensku. V roku 2009 som založil agentúru Visibility, z ktorej sa postupne stala full servis digitálna agentúra s viac ako 70 pracovníkmi v dvoch krajinách. VISIBILITY je zakladajúcim členom ADMA, kde som pôsobil dlhé roky na pozícii Podpredsedu správnej rady. Okrem toho som pôsobil ako externý lektor Google na Slovensku a v ČR, bol som prezidentom neziskovej organizácie JCI pre Slovensko aj členom združenia Mladých podnikateľov Slovenska. Aktívne sa zúčastňujem na vzdelávacích podujatiach, konferenciách a píšem do odborných časopisov na rôzne témy z oblasti online marketingu. Ako prvý v Československu som spracoval tému online reputačného manažmentu v dizertačnej prácu MBA na LIGS University v Prahe.

Tomáš Wyka
Performance SpecialistDlhé roky som pracoval v bankovom sektore. Po istom čase som si povedal, že to chce zmenu. Vtedy som objavil kúzlo digitálneho marketingu. Začal som sa venovať PPC reklamám a náhle sa práca stala aj zábavou. Vo Visibility som od roku 2017 a som šťastný, že mi dali šancu ukázať čo vo mne tie dlhé roky driemalo. Veľmi sa teším, že mám tak zaujímavú prácu v PPC, kde mám možnosť pomáhať klientom napĺňať ich ciele. Mám rad komiksy, fantasy, počítačové hry a zo športu basketbal a americký futbal.
Na pozícii Head of Performace pôsobím od apríla 2019. Do tej doby som si prešiel "klasickou" cestou mladého marketéra, počas ktorej som zbieral skúsenosti najskôr v menších agentúrach. S príchodom do Visi na mňa čakali prví väčší klienti a s nimi aj väčšia zodpovednosť. Som však typ človeka, ktorý má rad výzvy a ešte radšej hľadá riešenia. Nové veci ma preto nevyľakali, ale nakopli ma byť ešte lepším.Predtým, než som úplne podľahol svetu dát, analýz a PPC marketingu, som sa naplno venoval 14 rokov hokeju. Práve šport ma naučil sebadisciplíne a ukázal mi, aké dôležité je ísť za svojimi cieľmi. Vo voľnom čase si rád zájdem do fitka, no nepohŕdnem ani zaujímavým filmom, alebo dobrou spoločnosťou pri pivku.
Grafiku som sa naučil robiť na polygrafickej škole v Krasňanoch. Vtedy sa nás snažili naučiť zo všetkého niečo (PS, AI, ID, FL, HTML, CSS, Siete, Servery, fotenie a pod.). Po skončení sa moje schopnosti pomaly zužovali a dnes sa výhradne venujem grafike, a to predovšetkým grafike webových stránok a UX, tvorbe korporátnej identity a veciam, čo k tomu patria. Samozrejme, že navrhnem aj etiketu na flašu vína, som predsa z Pezinka.
Môj marketingový príbeh začal ešte popri škole stážovaním v malej reklamnej agentúre. Po ukončení Ekonomickej Univerzity v Bratislave som zakotvil vo Visibility, kde som začínal ako PPC špecialista, neskôr som sa stal Head of Performance tímu a dnes vediem agentúru na pozícii Managing Director. Na veci sa snažím pozerať strategicky a objektívne a vymýšľať, čo najefektívnejšie riešenia, ktoré pomáhajú dosahovať želané výsledky. Som puntičkár a nad vecami sa zamýšľam do najmenšieho detailu, aby všetko bolo perfektné. Vo voľnom čase najradšej cestujem po svete, čítam knihy, cvičím a venujem sa rodine.
Vo Visi pracujem od roku 2016 ako graficky dizajnér napríklad pre klientov ako IKEA, Innovatrics, Šupa technika či Coffeeshop Company. Rád navrhujem weby, spracovávam plány na socialne siete či zalamujem katalógy. Okrem grafiky fotím, natáčam a strihám pre našich klientov prezentačné videá a videoblogy. Pre Google My Business tvorím 360° prehliadky. Vo Visibility mám rád pestrosť projektov a super kolegov.
Grafickému dizajnu sa venujem viac ako 6 rokov, ako freelencer i v agentúre. Bavia ma najmä identity a weby, i komplexná práca na značke. Mám slabosť pre minimalistický dizajn, flexibilitu v ňom, ale i pre hravosť a nečakanú pointu. I vďaka skúsenostiam s podnikaním v minulosti dokážem vidieť tvorbu značky alebo kampane aj očami klienta. Svoju prácu považujem za veľmi podnetnú a mám radosť z toho, že sa je stále kam posúvať. Vo voľnom čase rada ležím a nehýbem sa, ale viem zdvihnúť aj činku. Rada chodím veľa peši, prípadne zbieram zážitky z MHD. Som mama 2 šikovných synov, ktorí ma každý deň niečo nové naučia. Na všetko mám aplikáciu a neznášam motivačné citáty.

Annamária Naništová
Performance SpecialistRada prijímam výzvy a s marketingom to nebolo inak. Začalo to pred pár rokmi tvorbou dizajnu a basic webov, keďže som srdcom umelec. Postupne som začala spravovať kampane na Facebooku a Google, riešila UX webov či správu social. Pracovala som pre rôznych klientov aj mimo SR. Prispelo k tomu pár rokov na Marketing manažmente FM UK v Bratislave a na marketingu ISEG v Lisabone. Marketing vnímam ako komplexný celok, lebo nič nedokáže fungovať len z jednej časti. Nestačí mať len len sexi web, dôležité je mať aj dobrý social, efetívne PPC, analytiku a kvalitné SEO. Chcete vyklikať kilo PPCčiek? Ja radšej robím komplexný performance a pomáham klientom vyťažiť z marketingu čo najviac. Ak nepracujem vo Visi, nájdete ma na dobrom koncerte popu, soulu, bluesu a moderného jazzu, v prírode, alebo pri dobrom jedle.
Na vysokej škole som študoval marketing a od toho momentu sa venujem SEO - optimalizácií webov pre vyhľadávače. Marketing ma veľmi baví a teším sa z každého úspešného projektu, ktorý dokážeme vybudovať. Štúdium na škole mi dalo veľa a som rád, že tieto poznatky dokážem pretaviť do praxe a pomáhať klientom k lepším výsledkom vo vyhľadávaní.

Viktor Urban
Project ConsultantObchodu a pomáhaniu firmám sa venujem s láskou, 10 rokov. Po rokoch strávených na pozícii obchodníka v online mediálnych domoch a IT spoločnostiach, ma zlákali hodnoty a zásady Visibility. Som extrovert a za najkrajšiu (najzaujímavejšiu) časť mojej práce považujem osobnú komunikáciu s klientmi, keď spoločne identifikujeme potreby a hľadáme potenciál pre rozvoj. Najkrajší je pre mňa WIN WIN pocit z úspešného projektu/spolupráce.
Som Web Developer s preferenciami na frontend development. Rád riešim kreatívne zadania a skladám grafiku do kódu. Venujem sa aj optimalizácii stránok, hlavne z hľadiska použiteľnosti a SEO, tiež vzdelávacím aktivitám (školeniam) v oblasti tvorby webových stránok a ich optimalizácie. Okrem toho mám rád prírodu, športové aktivity a rád si prečítam aj nejakú tú knihu.

Jakub Šuták
Copywriter / IdeamakerVyštudoval som filmovú scenáristiku na JAMU v Brne, pretože milujem filmy a príbehy. Pracovne som však začínal zdanlivo úplne niekde inde, a to v PR agentúre. Rýchlo som si však uvedomil, že vymyslieť úspešnú PR kampaň mnohokrát znamená vyrozprávať príbeh klienta. Odjakživa ma priťahovali slová a ich skladanie do viet, preto som po 4 rokoch dennodennej komunikácie s klientmi a médiami postupne prišiel do Visi. Ako copywriter zúročujem svoje skúsenosti, a zároven sa učím nové veci z oblasti content marketingu.
Web je dobrý sluha, ale zlý pán. Preto rád ukazujem ľuďom cestu v informačnom pretlaku a pomáham klientom, aby sa v tomto pretlaku zviditeľnili. V digitálnom marketingu som začínal v roku 2011 s optimalizáciou pre vyhľadávače (SEO). Marketing vo všeobecnosti ma baví, rád sledujem, ako sa vyvíja vo svete a analyzujem, čo sa z toho dá urobiť u nás, na Slovensku. Vo voľnom čase sa venujem rodine, hudbe, chodím do prírody a čítam.
Očakávala som kvalitne strávený čas za účelom nie nut(e)ne pasivného nasatia podnetných informácii. Dostala som viac ako som predpokladala, nie menej ako som chcela! 😉 Tak, ako Júlia rozprávala o zastihnutí zákazníka v rôznych fázach nákupu, tak aj mňa ste zasiahli práve v tom najlepšom čase. Úprimne vám za to ďakujem.
