
Export do zahraničia pomocou online marketingu
Slovenská republika oslávila nedávno okrúhle výročie Nežnej revolúcie. Už viac ako štvrťstoročie sme krajinou s otvorenými hranicami. Členstvo v Európskej únii nám prinieslo nové, nespočetné možnosti z pohľadu obchodu a voľného pohybu ľudí aj tovaru. Z toho, samozrejme, profituje nielen výroba, ale aj maloobchod.
O exporte do zahraničia prostredníctvom online marketingu sme písali a prezentovali ho ešte v roku 2017. Ak má niekto záujem, k dispozícii je stále aj pôvodná prezentácia na Slideshare. Hoci princípy zostali rovnaké, veľa sa zmenilo z pohľadu nástrojov, stratégie, a, samozrejme, aj poznatkov, ktoré v súčasnosti máme.
Najnovšie štúdie z roku 2021 predpokladajú, že medzinárodný e-commerce obchod dosiahne do roku 2023 nové maximum. Očakávané tempo rastu je z 2,3 bilióna amerických dolárov v roku 2017 na 6,5 bilióna amerických dolárov v roku 2023.
Ebook sme písali v spolupráci s www.postabezhranic.cz.
Export do zahraničia pomocou online
marketingu 3
Brand vs USP 6
Prieskum trhu a jeho špecifiká 10
Užitočné nástroje 12
Konkurencia 14
Lokálny online ekosystém 17
Lokálnosť webu 20
Jazyk a komunikácia 21
Cenotvorba 23
Produkt 25
Logistika 28
10 tipov na záver 35
Záver 39