Hore

BE VISIBLE! videoblog – #121 Zahraničné trhy a platobné zvyklosti

Dnes sa dozviete niečo o tom, aké platobné možnosti existujú vo svete, hlavne teda v okolitých krajinách. Je to teda taká trošku proexportná téma,...

Bulharsko – prehľad internetového trhu

O Bulharsku priemerný Slovák toho veľa nevie. Zopár ľudí si spomenie na to, že hlavným mestom je Sofia, že sa tam...

Ach, tie medzery. Píšu sa pred percentá, symboly a znaky?

Pri písaní a editovaní článkov od klientov som si všimla, že určité medzery (nielen tie doslovné) sa okolo mňa opakujú ako nepodarené...

10 tipov pre predajcov áut na komunikáciu na internete

Predaj áut sa za posledných 10 rokov výrazne zmenil. Jednak sa menia samotné preferencie zákazníkov v zmysle značiek a aj toho, ako často...

3 x Ďakujem

Tento článok sa nesnažíme optimalizovať na pomerne hľadané kľúčové slovo „ďakujem”. Je skôr vyjadrením mojich pocitov a vďaky za viac ako 8...

Google AdWords Editor | 101

Pre PPC-čkarov pomerne známy nástroj na rýchlu úpravu kampaní, ako aj na celkovú tvorbu prvotnej štruktúry účtu. AdWords Editor je prezentovaný ako nástroj...

Moja osobná (Visi)spoveď

Toto je môj 72. a rozlúčkový článok na Visiblogu. Po 8 rokoch vo firme a takmer 3 rokoch na pozícii Managing Director som sa...

BE VISIBLE! videoblog – #120 CTA prvky pre produkty na web

Čo sú CTA, takzvané call-to-action prvky? Jednoducho povedané, nejaké textovo-grafické elementy na stránke, ktoré majú k niečomu slúžiť. Často sa...

E-shopové systémy zadarmo: veľké porovnanie

Občas dostávame otázku, aký e-shopový open-source systém zdarma je najlepší. Zo skúsenosti vieme, že všetky majú pomerne veľa nedostatkov, takže...

Bol Prieskumník skutočne hrozbou sociálnych sietí?

V tomto článku ide len o môj osobný názor či skúsenosť, pred a po zavedení Prieskumníka a po jeho skončení. 🙂 Vo Visibility pracujem ako Social Media Manager....