PPC E-book Smart Bidding
Témou nášho e-booku je Smart Bidding v platených kampaniach. V rámci nasledujúcich kapitol sa vám pokúsime priblížiť viacero aspektov Smart Bidovania. Cieľom bude prezentovať pokročilejšie možnosti tejto stratégie, ktoré sa dajú strategicky a obchodne využiť. V prvom rade vám vysvetlíme rozdiely medzi automatickými a manuálnymi ponukami, poukážeme na ich spôsoby použitia a výhody. Venovať sa budeme aj Smart Bidding stratégiám. Pri automatických ponukách a inteligentných ponukách sa zameriame na ich fungovanie a pomenujeme jednotlivé výhody a nevýhody. Ďalšia kapitola sa bude venovať inteligentnej kreatíve.
Nezabudneme na proces učenia sa. Všetko totiž potrebuje svoj čas. Venovať sa tiež budeme sezónnosti a veľmi aktuálnemu aspektu, ktorý ovplyvňuje aj tento sektor – koronavírusu. Pri sezónnosti sme nezabudli na uvádzanie nových produktov a špeciálne akcie – výpredaje a podobne.
Koronavírus zasiahol všetky oblasti života, rovnako aj oblasť PPC a Smart Biddingu. Ten sa však lepšie adaptuje pri znižovaní rozpočtu. Vysvetlíme, prečo je takéto znižovanie lepšie ako úplné pozastavenie kampaní. To opäť len poukazuje na výhody Smart Biddingu, ktoré spočívajú v širokých možnostiach prispôsobenia ponúk, flexibilnému ovládaniu výkonu kampaní a zároveň transparentnom prehľade.
Úvod
Smart Bidding Stratégie
- Automatické ponuky
- Inteligentné ponuky
- Ako funguje inteligentné ponúkanie cien?
- Výhody a nevýhody inteligentného ponúkania cien
- Výhody inteligentného ponúkania cien
- Nevýhody inteligentného ponúkania cien
Inteligentné kreatívy
Typy inteligentných kreatív:
- responzívne obsahové reklamy
- dynamické reklamy vo vyhľadávaní
- responzívne reklamy vo vyhľadávaní
Responzívne obsahové reklamy
- Výhody responzívnych obsahových reklám
- Dynamické reklamy vo vyhľadávaní
- Výhody DSA kampaní
- Responzívne reklamy vo vyhľadávaní
- Výhody responzívnych reklám vo vyhľadávaní
Dáta a ich využitie
- Dáta
- Analýza dát
- Vyhodnotenie výkonnosti
- Časová os na vyhodnotenie výkonnosti stratégie ponúkania cien
- Ďalšie kroky
- Proces učenia
- Experimenty
Adaptácia na sezónne výkyvy
- Sezónne úpravy pre Google Ads
- Schopnosť adaptácie
- Smart Bidding počas pandémie
Narušia sa automatických algoritmy ponúkania cien?
- Smart Bidding sa rýchlo prispôsobuje zmenám
- Znížte rozpočty namiesto pozastavenia kampaní