DAR (Digitálna agentúra roka)
Definícia
Digitálna agentúra roka (DAR) je exkluzívny rebríček najúspešnejších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku. Vyhlasovateľom, organizátorom a zostavovateľom rebríčka DAR je spoločnosť MARKETERIS. Odborným garantom a partnerom rebríčka je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA).
Popis
DAR predstavuje poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku na základe piatich hodnotiacich kritérií. Rebríček DAR je zostavený výhradne z členov ADMA.
Hodnotiace kritériá DAR:
- PERFORMANCE – bodové hodnotenie zo všetkých relevantných súťaží zameraných na efektivitu v oblasti digitálneho/online marketingu.
- IDEAS – bodové hodnotenie zo všetkých relevantných súťaží zameraných na kreativitu v oblasti digitálneho/online marketingu.
- EXECUTION – bodové hodnotenie zo všetkých relevantných súťaží zameraných na kvalitu spracovania v oblasti.
- ECONOMY – sleduje ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA.
- AWARENESS – vyjadruje znalosť digitálnych agentúr na trhu.
Kedy DAR prebieha?
Súťažným obdobím je november predchádzajúceho roka až november aktuálneho ročníka rebríčka.