ADMA
Definícia
ADMA – Asociácia digitálnych marketingových agentúr, je združenie slovenských digitálnych marketingových agentúr. Jej cieľom je zlepšovať úroveň marketingu na Slovensku. Medzi aktivity ADMA patrí spolupráca s vysokými školami, vzdelávanie klientov a verejnosti v oblasti digitálneho marketingu či oceňovanie najlepších prác.
Popis
ADMA bola založená ôsmimi marketingovými agentúrami, čo pôsobia na Slovensku. V súčasnosti má ADMA 22 členov a stále prijíma nových. Žiadosť o členstvo môže podať akákoľvek digitálna marketingová agentúra, ktorá spĺňa vopred stanovené podmienky.
Súčasným prezidentom a predsedom Správnej rady ADMA je Rasťo Bahurinský z agentúry This is Locco, okrem toho má Správna rada 4 podpredsedov: Maru Mitlíkovú z Triad, Matúša Lovása z Visibility, Petra Galka z Diorama a Petra Šeba z PS:Digital.
Na webstránke asociácia poskytuje nadšencom marketingu ebooky, briefy, infografiky, digitálny slovník a blogy o novinkách vo svete marketingu. V spolupráci s ADMA sa tiež každý rok odovzdáva ocenenie Digital PIE.
Členovia ADMA: Basta digital, ContentFruiter, CORE4 Advertising, Digiline, Diorama, dotcom.sk, Elite | Monday Lovers, Hype, MullenLowe GGK PROFERO, NetSuccess, Performics, Ponyhouse, Promiseo, PS:Digital, RIESENIA, SCR Interactive, Socialists,
THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, ui42, Visibility, ZARAGUZA.