Definícia

Preheader je prvý riadok alebo niekoľko slov, ktoré sa zobrazia v náhľade e-mailu pred samotným obsahom správy. Aj táto forma zobrazenia emailu je súčasť e-mailovej marketingovej stratégie, pretože to je prvá vec, ktorú vidí príjemca, keď sa rozhoduje, či otvorí váš e-mail, alebo nie.

Popis

Náhľad textu, ktorý je súčasťou e-mail marketingovej komunikácie, by mal vystihnúť podstatu v čo najkratšom rozsahu. Týmto spôsobom môžeme zvýšiť OR (open rate) v našej kampani, ktorá môže pozostávať aj z e-mail marketingu. Preheader by mal súvisieť s obsahom e-mailu a príjemcovi poskytnúť hodnotnú informáciu. 

Je to jednoduchý spôsob, ako urobiť prvý dobrý dojem a zvýšiť angažovanosť vašich prijímateľov e-mailov.

Prečítajte si článok Preheader: Využite naplno jeho potenciál v e-mailovom marketingu od YNK media.

Príklad

Ako príklad preheadera si môžeme uviesť:

  • „Ešte stále nie ste rozhodnutí? Toto vás presvedčí.“
  • „Posledná šanca využiť letné zľavy na nové modely topánok.“
  • „Znižujeme ceny, zväčšujeme ponuku produktov.“
  • „5 spôsobov, ako zlepšiť svoj životný štýl ešte dnes.“
  • „Skúste nové recepty na zdravé raňajky.“