Definícia

BlueWinston je SaaS (Software as a Service) produkt pre lepšiu a rýchlejšiu tvorbu reklamných kampaní za pomoci automatizácie. 

Popis

BlueWinston ponúka možnosť vytvoriť a spravovať všetkých 5 najznámejších typov produktových kampaní pre váš eshop:

  • Textové reklamy na produkty,
  • Textové reklamy na produktové skupiny,
  • Dynamické reklamy na produkty,
  • Inteligentné Google Nákupy,
  • Textové reklamy na výrazy, ktoré sa vo vašom eshope vyhľadávajú.

Okrem automatizácie procesu tvorby reklamných kampaní, Blue Winston zastrešuje aj automatickú tvorbu relevantných kľúčových slov spolu so šablónou textových reklám. Vďaka týmto možnostiam budú vaše kampane pre zákazníkov vysoko personalizované a môžete očakávať nárast hodnoty preklikov z reklamy na cieľovú stránku (CTR).

 Blue Winston pracuje najmä na základe produktového XML feedu, čo mu umožňuje tvoriť jedinečnú, nie generickú reklamu pre každý jeden ponúkaný produkt na vašom eshope.

Nástroj dokáže pomôcť aj pri následnej optimalizácii výkonnosti už spustených reklám. Dokáže využívať vnorené skripty a používať pravidlá, ktorým riadi bidding a iné aspekty ovplyvňujúce výkonnosť reklamy v krátkom časovom horizonte.

Blue Winston je služba odporúčaná najmä pre malé a stredné online obchody, ktoré dokážu týmto spôsobom ušetriť množstvo času a zvýšiť silu ich online reklamy v krátkom čase. Používatelia majú dokonalý prehľad v tom, ako sa ich reklame darí a aké výsledky dosahuje. Na základe týchto dát potom môžu prijímať informované rozhodnutia a plánovať ďalšie marketingové ciele v ich online reklame alebo sa jednoducho venovať údržbe už aktuálne spustených kampaní.

Nástroj Blue Winston teda používateľom šetrí čas, prináša na eshop relevantnú návštevnosť, zlepšuje nárast kľúčových metrík platenej reklamy a zároveň šetrí náklady na tvorbu a správu reklamných kampaní.

Prečítajte si tiež článok Automatizácia reklamných kampaní pomocou BlueWinston alebo priamo case study Šupa technika: Ako sme dosiahli ROAS 3 096 % z produktových kampaní cez BlueWinston od nášho marketing strategy consultanta Maroša Mokošáka.