Visibility: 14 najbizarnejších vecí, ktoré Slováci vyhľadávali na Googli
Zadanie
Náš kolega Mikuláš Prokop vytvoril článok o bizarných slovách, ktoré ľudia hľadali vo vyhľadávači Google. Z jedného nápadu vznikla séria 5 článkov s odhadovaným zásahom 1 000 000 ľudí s budgetom len 190 eur.
Cieľ
Hlavným cieľom bolo získať spätné odkazy z najčítanejších médií a posilniť autoritu domény Visibility.sk. Sekundárnym cieľom bolo šíriť povedomie o značke a zvyšovať návštevnosť blogu Visibility.
Výsledky
- 54 odkazujúcich domén a 135 spätných odkazov (Aktuality, Topky, Pluska, Zoznam, HN, Denník N, TV noviny, Dobré noviny, Azet, Webnoviny, Markíza, Startitup, Refresher, Emefka, Interez…)
- 4 900+ interakcií na FB
- Online priestor v cenník. hodnote 90 000 €
- Zmienky influencerov (Emefka, Zomri…)
- Zmienky v TV novinách a rádiách
- 66 000+ PV na Visiblogu
Ako sme to dosiahli
- Infografika je výborný formát na „prepašovanie” brandu do médií. Zároveň táto forma šetrila médiám čas na tvorbu obsahu, keďže ju stačilo prebrať a napísať k nej len krátky úvod (ideálny obsah v období medzi sviatkami).
- Autor pred každým ročníkom vytipoval cca 40 tém, ktorých zaujímavosť/popularitu si overil dotazníkovou formou na vzorke asi 50 ľudí. Následne z nich vybral finálny zoznam 14 slov, ktoré vložil do infografiky.
- Autor vytvoril infografiku v neplatenom nástroji Piktochart. V ďalších rokoch stačilo grafickú šablónu už iba upravovať, čo výrazne zefektívnilo celý proces tvorby tohto obsahu.
- Autor oslovil každý rok desiatky médií, facebookových stránok a známych osobností. Všetky zmienky získal zadarmo. V ďalších rokoch využíval už nadobudnuté kontakty, pričom niektoré z nich sa mu ozvali vopred.
- Články boli zdieľané na sociálnych profiloch Visibility a prostredníctvom súkromných profilov autora. Celkový budget na tieto aktivity bol 190 eur (cca. 40 eur/ročník). Primárnou distribučnou taktikou boli stránky tretích strán, ktoré obsah zdieľali zadarmo.
Klient
Visibility

/case studies
Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov
Immergas: Ako sme priniesli teplo do tisícok domácností
case study
Carbi: Ako sa stal z organiky najsilnejší zdroj návštevnosti
case study
Hörmann: Dvere, ktoré vás ochránia od sveta tam vonku
case study
Lamitec: Aktivácia brandu v B2B segmente
case study
Finančný kompas: SEO Content Strategy
case study
Svet stromčekov: Čarovné Vianoce pre 7 trhov
case study
Cushman & Wakefield: O 120,8 % viac návštev za jediný rok
case study
Lexika: Rastúca sila organického vyhľadávania
case study
Cushman & Wakefield: Kontinuálny rast organiky dlhodobého klienta. Ako sme to dosiahli?
case study
Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %
case study
PVM systém: Ako sme priniesli o 48 000 návštevníkov viac, a to bez reklám
case study
Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce
case study
Svet Stromčekov: Raketový rast a podarená expanzia na 6 zahraničných trhov
case study
STIEBEL ELTRON: Dôkladná SEO & PPC stratégia
case study
Poláček & Partners: Digitálna stratégia pre Poláček & Partners
case study
Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
case study
Múzeum SNP: Anti-hoax kampaň #nazorniejefakt
case study
Ingvart: Ako sme zvýšili medziročný obrat z ad hoc kampane o 180,84 %
case study
Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
case study
NaMaximum: Maximalizácia obratu e-shopu počas Black Friday 2020
case study
Múzeum SNP: Virtuálna výstava Oslobodenie Slovenska
case study
Lexika: Content marketing + Google Cloud Translation pre rast leadov
case study
NaMaximum: 109 % rast tržieb za nižšie náklady vďaka inovatívnemu SEM
case study
INCON: Ako sme z okien INCON spravili hviezdu digitálneho obsahu
case study
Ako sme zvýšili počet leadov pre Raiffeisen banku o 93 %
case study
Slovak Guides
case study
Svet Stromčekov: Rast tržieb o 92 % vďaka synergii PPC plus SEO.
case study
ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu
case study