/* cro calculator */ Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce | Visibility

Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce

Klient

Porovnajto.sk

Porovnajto.sk logo

Zadanie

Presadiť sa v širokej konkurencii porovnávačov poistení (a poisťovní, ktoré poistenie priamo ponúkajú), je výzvou nielen pre klienta, ale aj pre agentúru. Vďaka spojeniu dôveryhodnosti a našich skúseností sme dokázali prekročiť cieľovú rovinku úspechov a predurčiť nový porovnávač porovnajto.sk na úspech v podobe prílivu návštevníkov. Výsledok? Nárast organickej návštevnosti v tisíckach.

Porovnajto pomohol už státisícom ľudí nájsť to najvýhodnejšie poistenie na trhu. Porovnaním viacerých ponúk získa zákazník prehľad o najvýhodnejších ponukách pôžičiek a poistení s možnosťou podpisu zmluvy – rýchlo, jednoducho a online.

Vďaka 14-ročnému pôsobeniu na trhu, napĺňaného skúsenosťami a ochotou pomôcť v oblasti poistenia a financií, využije na Slovensku služby Porovnajto približne 117-tisíc spokojných klientov ročne.

Za vznikom online porovnávača Porovnajto stojí česká Skupina Srovnejto, ktorá je lídrom v v porovnávaní finančných produktov na celom svete.

Cieľ

Naším hlavným cieľom bolo zvýšenie organickej návštevnosti pomocou optimalizácie obsahu a zapojenia SEO a pritiahnutie nových návštevníkov prostredníctvom tvorby kvalitného obsahu.

Výsledky

Úspech na seba nenechal dlho čakať a výsledné čísla boli obzvlášť potešujúce:

Odhadovaná mesačná organická návštevnosť dosiahla po pol roku od spustenia webu 1 200 návštevníkov a po roku „atakovala” počet 8 000 návštevníkov za mesiac, čo predstavuje nárast o 566 %.
→ Po roku a pol tvorila odhadovaná návštevnosť v priemere 17 000 návštevníkov za mesiac.
Počet konverzií stúpol o 290 % (*výsledok zodpovedá porovnaniu v mesiacoch júl až december medzi rokmi 2021 a 2022).

Podarilo sa nám tak prekonať prekážky v podobe vysokej konkurenčnosti v online priestore a vďaka zodpovednej práci našich kolegov sme dosiahli efektívny výsledok v podobe nárastu organickej návštevnosti. Nezaháľame a pre Porovnajto pracujeme ďalej na dosiahnutí ďalších skvelých výsledkov!

Ako sme pomohli?

Tvorba SEO stratégie nám bola smerodajným pomocníkom na ceste k plneniu cieľov.

Technickými a obsahovými odporúčaniami sme prispeli k vylepšeniu webu počas jeho spustenia na live verziu.

Budovaním spätných odkazov sme podporili vybrané vstupné stránky dôležité z pohľadu „biznisu”.

Počas pravidelného SEO projektu sme sa zameriavali najmä na podchytenie long-tailových výrazov, čo nám umožnilo relatívne rýchle zobrazovanie sa v Googli.

Komplexná analýza kľúčových slov nám pomohla koordinovať tvorbu obsahu podľa najvyhľadávanejších tém a editovanie už existujúcich článkov z pohľadu copywritingu aj SEO.

Výsledky analýz boli podkladom pre vznik Redakčného kalendára.

/case studies

Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov

Pozrite si, čo robíme pre našich klientov a aké dobrozdania nám za to zanechali.