Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce
Zadanie
Presadiť sa v širokej konkurencii porovnávačov poistení (a poisťovní, ktoré poistenie priamo ponúkajú), je výzvou nielen pre klienta, ale aj pre agentúru. Vďaka spojeniu dôveryhodnosti a našich skúseností sme dokázali prekročiť cieľovú rovinku úspechov a predurčiť nový porovnávač porovnajto.sk na úspech v podobe prílivu návštevníkov. Výsledok? Nárast organickej návštevnosti v tisíckach.
Porovnajto pomohol už státisícom ľudí nájsť to najvýhodnejšie poistenie na trhu. Porovnaním viacerých ponúk získa zákazník prehľad o najvýhodnejších ponukách pôžičiek a poistení s možnosťou podpisu zmluvy – rýchlo, jednoducho a online.
Vďaka 14-ročnému pôsobeniu na trhu, napĺňaného skúsenosťami a ochotou pomôcť v oblasti poistenia a financií, využije na Slovensku služby Porovnajto približne 117-tisíc spokojných klientov ročne.
Za vznikom online porovnávača Porovnajto stojí česká Skupina Srovnejto, ktorá je lídrom v v porovnávaní finančných produktov na celom svete.
Cieľ
Naším hlavným cieľom bolo zvýšenie organickej návštevnosti pomocou optimalizácie obsahu a zapojenia SEO a pritiahnutie nových návštevníkov prostredníctvom tvorby kvalitného obsahu.
Výsledky
Úspech na seba nenechal dlho čakať a výsledné čísla boli obzvlášť potešujúce:
→ Odhadovaná mesačná organická návštevnosť dosiahla po pol roku od spustenia webu 1 200 návštevníkov a po roku „atakovala” počet 8 000 návštevníkov za mesiac, čo predstavuje nárast o 566 %.
→ Po roku a pol tvorila odhadovaná návštevnosť v priemere 17 000 návštevníkov za mesiac.
→ Počet konverzií stúpol o 290 % (*výsledok zodpovedá porovnaniu v mesiacoch júl až december medzi rokmi 2021 a 2022).
Podarilo sa nám tak prekonať prekážky v podobe vysokej konkurenčnosti v online priestore a vďaka zodpovednej práci našich kolegov sme dosiahli efektívny výsledok v podobe nárastu organickej návštevnosti. Nezaháľame a pre Porovnajto pracujeme ďalej na dosiahnutí ďalších skvelých výsledkov!
Ako sme pomohli?
Tvorba SEO stratégie nám bola smerodajným pomocníkom na ceste k plneniu cieľov.
Technickými a obsahovými odporúčaniami sme prispeli k vylepšeniu webu počas jeho spustenia na live verziu.
Budovaním spätných odkazov sme podporili vybrané vstupné stránky dôležité z pohľadu „biznisu”.
Počas pravidelného SEO projektu sme sa zameriavali najmä na podchytenie long-tailových výrazov, čo nám umožnilo relatívne rýchle zobrazovanie sa v Googli.
Komplexná analýza kľúčových slov nám pomohla koordinovať tvorbu obsahu podľa najvyhľadávanejších tém a editovanie už existujúcich článkov z pohľadu copywritingu aj SEO.
Výsledky analýz boli podkladom pre vznik Redakčného kalendára.
Klient
Porovnajto.sk
