INCON: Ako sme z okien INCON spravili hviezdu digitálneho obsahu

Zadanie

So slovenským výrobcom okien a dverí INCON pracujeme od roku 2015. Vďaka komplexnému digitálnemu marketingu sme z okien INCON dokázali spraviť v roku 2019 digitálnu hviezdu vo svojom segmente.

Zadaním bolo zaujať cieľovú skupinu pri zdanlivo nezáživnej téme okien a dverí a presadiť sa vo vysoko konkurenčnom segmente.

Cieľ

  • Predbehnúť konkurenciu vo viditeľnosti značky INCON na Facebooku
  • Zvýšiť organickú návštevnosť medziročne o 50 %
  • Zvýšiť interakciu na blogu medziročne o 100 %

Výsledky

  • INCON sa stal najviditeľnejšou značkou spomedzi konkurencie na Facebooku v roku 2019.
  • Organická návštevnosť vzrástla o 77 %.
  • Počet preklikov z blogových článkov narástol o 318 %.

 

Ako sme to dosiahli

Uvedomovali sme si, že okná sú samozrejmosť, ktorú používame všetci, no málokto o nich niečo vie. Preto sme začali vzdelávať trh cez edukatívny obsah, kreatívne komunikovať na Facebooku, optimalizovať web pre vyhľadávače a poctivo sme dolaďovali platené kampane.

Klient

INCON

incon okná logo
/case studies

Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov

Pozrite si, čo robíme pre našich klientov a aké dobrozdania nám za to zanechali.