INCON: Ako sme z okien INCON spravili hviezdu digitálneho obsahu
Zadanie
So slovenským výrobcom okien a dverí INCON pracujeme od roku 2015. Vďaka komplexnému digitálnemu marketingu sme z okien INCON dokázali spraviť v roku 2019 digitálnu hviezdu vo svojom segmente.
Zadaním bolo zaujať cieľovú skupinu pri zdanlivo nezáživnej téme okien a dverí a presadiť sa vo vysoko konkurenčnom segmente.
Cieľ
- Predbehnúť konkurenciu vo viditeľnosti značky INCON na Facebooku
- Zvýšiť organickú návštevnosť medziročne o 50 %
- Zvýšiť interakciu na blogu medziročne o 100 %
Výsledky
- INCON sa stal najviditeľnejšou značkou spomedzi konkurencie na Facebooku v roku 2019.
- Organická návštevnosť vzrástla o 77 %.
- Počet preklikov z blogových článkov narástol o 318 %.
Ako sme to dosiahli
Uvedomovali sme si, že okná sú samozrejmosť, ktorú používame všetci, no málokto o nich niečo vie. Preto sme začali vzdelávať trh cez edukatívny obsah, kreatívne komunikovať na Facebooku, optimalizovať web pre vyhľadávače a poctivo sme dolaďovali platené kampane.
Klient
INCON
/case studies
Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov
Immergas: Ako sme priniesli teplo do tisícok domácností
case study
Carbi: Ako sa stal z organiky najsilnejší zdroj návštevnosti
case study
Hörmann: Dvere, ktoré vás ochránia od sveta tam vonku
case study
Lamitec: Aktivácia brandu v B2B segmente
case study
Finančný kompas: SEO Content Strategy
case study
Svet stromčekov: Čarovné Vianoce pre 7 trhov
case study
Cushman & Wakefield: O 120,8 % viac návštev za jediný rok
case study
Lexika: Rastúca sila organického vyhľadávania
case study
Cushman & Wakefield: Kontinuálny rast organiky dlhodobého klienta. Ako sme to dosiahli?
case study
Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %
case study
PVM systém: Ako sme priniesli o 48 000 návštevníkov viac, a to bez reklám
case study
Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce
case study
Svet Stromčekov: Raketový rast a podarená expanzia na 6 zahraničných trhov
case study
STIEBEL ELTRON: Dôkladná SEO & PPC stratégia
case study
Poláček & Partners: Digitálna stratégia pre Poláček & Partners
case study
Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
case study
Múzeum SNP: Anti-hoax kampaň #nazorniejefakt
case study
Ingvart: Ako sme zvýšili medziročný obrat z ad hoc kampane o 180,84 %
case study
Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
case study
NaMaximum: Maximalizácia obratu e-shopu počas Black Friday 2020
case study
Visibility: 14 najbizarnejších vecí, ktoré Slováci vyhľadávali na Googli
case study
Múzeum SNP: Virtuálna výstava Oslobodenie Slovenska
case study
Lexika: Content marketing + Google Cloud Translation pre rast leadov
case study
NaMaximum: 109 % rast tržieb za nižšie náklady vďaka inovatívnemu SEM
case study
Ako sme zvýšili počet leadov pre Raiffeisen banku o 93 %
case study
Slovak Guides
case study
Svet Stromčekov: Rast tržieb o 92 % vďaka synergii PPC plus SEO.
case study
ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu
case study