Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %

Zadanie

E-shop Ľubica.sk patrí k popredným predajcom pracovného oblečenia, obuvi a ochranných pomôcok na Slovensku so zameraním predovšetkým na B2B segment. Je to jeden z klientov, ktorému zastrešujeme full service služby vrátane SEO, PPC či kreatívy.

Cieľ

  • Zvýšenie organickej návštevnosti,
  • zlepšenie webovej stránky z hľadiska B2B,
  • pravidelná publikácia obsahu zameraná na B2B segment,
  • rozšírenie obsahových častí na stránke, 
  • rozšírenie štruktúry webovej stránky o nové podkategórie,
  • zlepšenie technického stavu webovej stránky.

Výsledky

Časové obdobie:

  • Január december 2021 vs. január december 2022

Výsledky:

  • 35,95 % nárast organických návštev,
  • 26,65 % nárast nových používateľov z organického vyhľadávania,
  • 55,11 % zvýšenie tržieb z organického vyhľadávania,
  • 28,86 % zvýšenie transakcií z organického vyhľadávania,
  • 37,03 % zvýšená viditeľnosť na kľúčové slová.

Ako sme to dosiahli

Keďže pre klienta Ľubica.sk zastrešujeme komplexný servis, bolo naším cieľom nastaviť SEO stratégiu a definovať hlavné body, ktoré napomôžu k dosiahnutiu stanovených cieľov. 

Pravidelný SEO projekt následne vychádzal z plánovaných aktivít a nastavených cieľov.

Základným výstupom na začiatku spolupráce bol komplexný SEO auditanalýza kľúčových slov. Na základe vyplývajúcich odporúčaní z týchto výstupov sme v spolupráci s klientom ďalej venovali pozornosť jednotlivým oblastiam a ich vylepšeniam.

Medzi nepravidelné aktivity sme zaradili napríklad aj content gap analýzu, analýzu odkazového portfólia, audity zamerané na rýchlosť webovej stránky, štruktúrované dáta, lokálne SEO a podobne.

Medzi pravidelné aktivity patrili:

  • Kontinuálne zlepšovanie odkazového portfólia,
  • zlepšovanie tzv. on-page prvkov webovej stránky,
  • tvorba redakčného kalendára, pravidelná tvorba nového obsahu a jeho následná optimalizácia pre vyhľadávače,
  • rozšírenie obsahu na stránke o technický slovník pojmov,
  • zlepšovanie obsahu v rámci podkategórií produktov.

Klient

Ľubica.sk

Zeleno-biele logo firmy Ľubica.sk
/case studies

Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov

Pozrite si, čo robíme pre našich klientov a aké dobrozdania nám za to zanechali.