Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %
Zadanie
E-shop Ľubica.sk patrí k popredným predajcom pracovného oblečenia, obuvi a ochranných pomôcok na Slovensku so zameraním predovšetkým na B2B segment. Je to jeden z klientov, ktorému zastrešujeme full service služby vrátane SEO, PPC či kreatívy.
Cieľ
- Zvýšenie organickej návštevnosti,
- zlepšenie webovej stránky z hľadiska B2B,
- pravidelná publikácia obsahu zameraná na B2B segment,
- rozšírenie obsahových častí na stránke,
- rozšírenie štruktúry webovej stránky o nové podkategórie,
- zlepšenie technického stavu webovej stránky.
Výsledky
Časové obdobie:
- Január – december 2021 vs. január – december 2022
Výsledky:
- 35,95 % nárast organických návštev,
- 26,65 % nárast nových používateľov z organického vyhľadávania,
- 55,11 % zvýšenie tržieb z organického vyhľadávania,
- 28,86 % zvýšenie transakcií z organického vyhľadávania,
- 37,03 % zvýšená viditeľnosť na kľúčové slová.
Ako sme to dosiahli
Keďže pre klienta Ľubica.sk zastrešujeme komplexný servis, bolo naším cieľom nastaviť SEO stratégiu a definovať hlavné body, ktoré napomôžu k dosiahnutiu stanovených cieľov.
Pravidelný SEO projekt následne vychádzal z plánovaných aktivít a nastavených cieľov.
Základným výstupom na začiatku spolupráce bol komplexný SEO audit a analýza kľúčových slov. Na základe vyplývajúcich odporúčaní z týchto výstupov sme v spolupráci s klientom ďalej venovali pozornosť jednotlivým oblastiam a ich vylepšeniam.
Medzi nepravidelné aktivity sme zaradili napríklad aj content gap analýzu, analýzu odkazového portfólia, audity zamerané na rýchlosť webovej stránky, štruktúrované dáta, lokálne SEO a podobne.
Medzi pravidelné aktivity patrili:
- Kontinuálne zlepšovanie odkazového portfólia,
- zlepšovanie tzv. on-page prvkov webovej stránky,
- tvorba redakčného kalendára, pravidelná tvorba nového obsahu a jeho následná optimalizácia pre vyhľadávače,
- rozšírenie obsahu na stránke o technický slovník pojmov,
- zlepšovanie obsahu v rámci podkategórií produktov.
Klient
Ľubica.sk