ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu
Zadanie
Náš klient ŠUPA Technika, známy predajca záhradnej a profesionálnej techniky, za nami prišiel s výzvou reštartovať nerozvinutý digitálny marketing.
E-shop bol málo optimalizovaný, analytika bola zanedbaná, Facebook komunikácia bola nepravidelná a pri platených kampaniach bol úplne nevyužitý potenciál.
Cieľ
Našim cieľom bolo v roku 2019 dosiahnuť 25 % podiel značky na viditeľnosti na trhu v rámci svojho segmentu na Facebooku a medziročný nárast organickej návštevnosti o 20 %.
Výsledky
ŠUPA Technika sa vrátila do hry s výbornými výsledkami v digitálnom marketingu v roku 2019:
2. miesto
Dosiahli sme druhé miesto vo viditeľnosti na Facebooku v rámci svojho segmentu s podielom 33 %.
7 500 000
Celkový dosah na Facebooku bol takmer 7 500 000 zhliadnutí ľudí
TOP 3
Dosiahli sme 100 % nárast počtu fráz v TOP 3 organických výsledkoch na Google.sk
33 %
Zvýšili sme počet preklikov z organických výsledkov vyhľadávania na Google.sk o 33 %
Ako sme to dosiahli
Oživili sme komunikáciu na Facebooku, detailne sme nastavili analytiku, začali sme komplexnú optimalizáciu pre vyhľadávače a nastavili sme automatizované platené kampane.
Klientovi ŠUPA Technika sme potrebovali v prvom rade zabezpečiť základné merania na webe aby sme začali mať predstavu o výkone webu.
Následne sme systematicky nastavovali platené kampane a začali sme budovať „stroj na organickú návštevnosť” v podobe vycibrenej content marketingovej stratégie, všetkých potrebných analýz, úprav obsahu a tvorby nového obsahu.
Popri tom sme upravili Facebook profil klienta, nastavili Facebook stratégiu a plán a začali pravidelne komunikovať, aby sme posilnili značku aj výkon e-shopu.
Klient
ŠUPA Technika