ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu

Zadanie

Náš klient ŠUPA Technika, známy predajca záhradnej a profesionálnej techniky, za nami prišiel s výzvou reštartovať nerozvinutý digitálny marketing.

E-shop bol málo optimalizovaný, analytika bola zanedbaná, Facebook komunikácia bola nepravidelná a pri platených kampaniach bol úplne nevyužitý potenciál.

Cieľ

Našim cieľom bolo v roku 2019 dosiahnuť 25 % podiel značky na viditeľnosti na trhu v rámci svojho segmentu na Facebooku a medziročný nárast organickej návštevnosti o 20 %.

Výsledky

ŠUPA Technika sa vrátila do hry s výbornými výsledkami v digitálnom marketingu v roku 2019:

2. miesto

Dosiahli sme druhé miesto vo viditeľnosti na Facebooku v rámci svojho segmentu s podielom 33 %.

7 500 000

Celkový dosah na Facebooku bol takmer 7 500 000 zhliadnutí ľudí

TOP 3

Dosiahli sme 100 % nárast počtu fráz v TOP 3 organických výsledkoch na Google.sk

33 %

Zvýšili sme počet preklikov z organických výsledkov vyhľadávania na Google.sk o 33 %

Ako sme to dosiahli

Oživili sme komunikáciu na Facebooku, detailne sme nastavili analytiku, začali sme komplexnú optimalizáciu pre vyhľadávače a nastavili sme automatizované platené kampane.

Klientovi ŠUPA Technika sme potrebovali v prvom rade zabezpečiť základné merania na webe aby sme začali mať predstavu o výkone webu.

Následne sme systematicky nastavovali platené kampane a začali sme budovať „stroj na organickú návštevnosť” v podobe vycibrenej content marketingovej stratégie, všetkých potrebných analýz, úprav obsahu a tvorby nového obsahu.

Popri tom sme upravili Facebook profil klienta, nastavili Facebook stratégiu a plán a začali pravidelne komunikovať, aby sme posilnili značku aj výkon e-shopu.

Klient

ŠUPA Technika

ŠUPA Technika
/case studies

Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov

Pozrite si, čo robíme pre našich klientov a aké dobrozdania nám za to zanechali.