Múzeum SNP: Virtuálna výstava Oslobodenie Slovenska

Zadanie

Pre viac ako 80% Slovákov je Slovenské národné po vstanie najdôležitejšou udalosťou našich dejín. Aj preto Múzeum Slovenského národného po vstania ročne navštívi viac ako 30 000 návštevníkov. Toto číslo však kvôli nezáujmu mladých klesá a súčasná pandémia návštevnosť ochromila. V spolupráci s Ústavom technológií a inovácií sme preto týmto udalostiam vdýchli nový život v digitálnej po dobe.

Cieľ

Našim cieľom bolo vytvoriť prvú digitálnu výstavu na tému Druhej svetovej vojny z po hľadu Slovenska a jeho oslobodenia. Mala mať formu webstránky, interaktívne prvky ako mapy, hry a 3D modely. Spracovať sme mali viac ako 40 hodín obsahu v atraktívnej a zrozumiteľnej forme.

Výsledky

Výsledkom je stránka, ktorá je estetická, no kde sme nechali vyniknúť hlavne exponáty.

Ako sme to dosiahli

Vytvorili sme dizajn, naprogramovali a spustili stránku OslobodenieSlovenska.sk. Veľký dôraz sa kládol na čo najlepší zážitok po užívateľa, hladké prezeranie a vedenie návštevníka výstavou. Web oslobodenie bol výzva aj z hľadiska grafického dizajnu.

 

Klient

Múzeum SNP

múzeum slovenského národného povstania
/case studies

Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov

Pozrite si, čo robíme pre našich klientov a aké dobrozdania nám za to zanechali.