Lexika: Rastúca sila organického vyhľadávania
Zadanie
Lexika je náš dlhoročný klient, s ktorým spolupracujeme už 10 rokov. Pre Lexiku zastrešujeme SEO konzultácie k slovenskej a anglickej verzii stránky.
Cieľ
- Udržanie a kontinuálny rast organickej návštevnosti,
- optimalizácia novo publikovaného obsahu,
- republish staršieho obsahu,
- optimalizácia podstránok služieb,
- zlepšenie interného prostredia webovej stránky,
- zvýšenie dopytu po cenovej ponuke a kontaktných formulároch.
Výsledky
Časové obdobie:
- Január – december 2021 vs. január – december 2022
Výsledky:
- 74,75 % nárast organickej návštevnosti,
- 64,57 % nárast nových používateľov z organického vyhľadávania,
- 46,96 % nárast organickej návštevnosti blogovej sekcie,
- 71,64 % zvýšenie konverznej miery cieľa „Odber newslettra“,
- 34,62 % zvýšenie cieľa „Vyplnenie cenovej ponuky“,
- 68,29 % zvýšenie cieľa „Vyplnenie formulára – úradné preklady“.
Ako sme to dosiahli
Počas roka sme sa zamerali na optimalizáciu podstránok služieb a ich posilnenie. Ďalšou dôležitou aktivitou je neustále budovanie odkazového portfólia, na ktoré sme sa zamerali a zvýšili aktivity v rámci pokročilej linkbuildingovej stratégie.
V rámci obsahovej stratégie sme sa venovali minoritným úpravam blogových článkov, ktoré si Lexika vďaka dlhoročnému nadobudnutému know-how tvorí sama. Súčasťou konzultácií boli aj návrhy na republish starších článkov, čím sme obsah optimalizovali o aktuálnejšie kľúčové slová.
Klient
Lexika.sk
/case studies
Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov
Immergas: Ako sme priniesli teplo do tisícok domácností
case study
Carbi: Ako sa stal z organiky najsilnejší zdroj návštevnosti
case study
Hörmann: Dvere, ktoré vás ochránia od sveta tam vonku
case study
Lamitec: Aktivácia brandu v B2B segmente
case study
Finančný kompas: SEO Content Strategy
case study
Svet stromčekov: Čarovné Vianoce pre 7 trhov
case study
Cushman & Wakefield: O 120,8 % viac návštev za jediný rok
case study
Cushman & Wakefield: Kontinuálny rast organiky dlhodobého klienta. Ako sme to dosiahli?
case study
Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %
case study
PVM systém: Ako sme priniesli o 48 000 návštevníkov viac, a to bez reklám
case study
Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce
case study
Svet Stromčekov: Raketový rast a podarená expanzia na 6 zahraničných trhov
case study
STIEBEL ELTRON: Dôkladná SEO & PPC stratégia
case study
Poláček & Partners: Digitálna stratégia pre Poláček & Partners
case study
Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
case study
Múzeum SNP: Anti-hoax kampaň #nazorniejefakt
case study
Ingvart: Ako sme zvýšili medziročný obrat z ad hoc kampane o 180,84 %
case study
Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
case study
NaMaximum: Maximalizácia obratu e-shopu počas Black Friday 2020
case study
Visibility: 14 najbizarnejších vecí, ktoré Slováci vyhľadávali na Googli
case study
Múzeum SNP: Virtuálna výstava Oslobodenie Slovenska
case study
Lexika: Content marketing + Google Cloud Translation pre rast leadov
case study
NaMaximum: 109 % rast tržieb za nižšie náklady vďaka inovatívnemu SEM
case study
INCON: Ako sme z okien INCON spravili hviezdu digitálneho obsahu
case study
Ako sme zvýšili počet leadov pre Raiffeisen banku o 93 %
case study
Slovak Guides
case study
Svet Stromčekov: Rast tržieb o 92 % vďaka synergii PPC plus SEO.
case study
ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu
case study