Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
Zadanie
- Slovenský výrobca hliníkových dverí,
- dôraz na každý detail, precízne spracovanie a poctivú ručnú prácu,
- momentálne pôsobí len na SK trhu,
- kamenná predajňa v Považskej Bystrici.
Cieľ
PPC
Naším cieľom bolo medziročne zvýšiť po čet žiadostí o cenovú po nuku a relevantných dopytových formulárov spolu s po stupným budovaním po vedomia značky u po tenciálnych zákazníkov.
SEO
Naším hlavným cieľom bolo medziročne zvýšiť relevantnú organickú návštevnosť z vyhľadávania, vedľajšími cieľmi bolo po silniť po vedomie o značke a zvýšiť konverzie.
Výsledky
PPC
- + 119 % medziročný nárast žiadostí o cenové po nuky po Google Ads kliknutí,
- + 242 % medziročný nárast návštevnosti z Google reklamy,
- + 174 % medziročný nárast zobrazení Google reklamy.
SEO
- +295% medziročný nárast organickej návštevnosti
- +70% medziročný nárast žiadostí o cenovú po nuku
- +190% medziročný nárast zobrazenia stránky s kontaktom
Ako sme to dosiahli
PPC
- Inteligentné cenové po nuky využité v rámci všetkých kampaní
- Inteligentná kampaň v obsahovej sieti
- Video kampane na YouTube pre po dporu budovania po vedomia o značke
- Lead Generation kampaň na Facebooku
Inteligentné kampane a cenové po nuky
Vo všetkých typoch kampaní sme po stupne zaviedli inteligentné cenové po nuky zamerané na maximalizáciu konverzií. Tieto inteligentné po nuky využívajú po kročilé strojové učenie, širokú škálu kontextových signálov a flexibilné nastavenie výkonnosti, čo nám výrazne po mohlo k dosiahnutým výsledkom.
Video kampane na YouTube
V rámci po dpory budovania po vedomia o značke Luglass sme sa rozhodli pre video kampane na YouTube v kombinácií s reklamami v obsahovej sieti Google a tiež na Facebooku. V prípade YouTube kampaní sme využili kombináciu troch formátov reklamy:
- Mikrospoty tzv. Bumper Ads,
- Nepreskočiteľné reklamy s dĺžkou 15 sec,
- Preskočiteľné reklamy typu TrueView pre akcie.
Facebook Lead Generation kampaň
Pre zvýšenie relevantných dopytov sme sa rozhodli pre doplnkovú kampaň Lead gen. na platforme Facebook. Je to kampaň, ktorá po mocou formulára získava kontaktné údaje od potenciálnych zákazníkov, ktorí prejavia záujem o produkt klienta. Pri tejto kampani sme využili kombináciu remarketingových a akvizičných publík.
SEO
- Analýza kľúčových slov
- SEO audit
- Zapracovanie výstupov
- Kontinuálna príprava redakčného kalendára a sprevádzanie pri tvorbe obsahu
- Kontinuálny linkbuilding
- Doplnkové konzultácie a odporúčania
Klient
Luglass.sk