Cushman & Wakefield: Kontinuálny rast organiky dlhodobého klienta. Ako sme to dosiahli?
Zadanie
S klientom Cushman & Wakefield spolupracujeme od roku 2020. Konkrétne projekt Cushwake Offices sa zameriava na prenájom kancelárskych priestorov, coworkingu a obchodných priestorov naprieč celým Slovenskom. V rámci projektu sa venujeme pravidelným SEO a PPC aktivitám.
Cieľ
Pre zlepšenie výsledkov sme si stanovili nasledovné ciele:
- Zvýšenie a udržanie organickej návštevnosti,
- zvýšenie zobrazovania sa na množstvo kľúčových slov vo výsledkoch vyhľadávania,
- monitoring konkurencie,
- zlepšovanie tzv. on-page a off-page prvkov webovej stránky,
- zlepšenie technického stavu webovej stránky a implementácia odporúčaní,
- budovanie odkazového portfólia a povedomia o značke,
- pravidelná tvorba obsahu zameraná na kľúčové slová,
- rozšírenie obsahových častí na stránke.
Výsledky
Časové obdobie:
- Január – december 2021 vs. január – december 2022
Výsledky:
- 56,72 % nárast organickej návštevnosti,
- 57,88 % nárast používateľov,
- 61,11 % splnenie cieľa „odoslanie formulára“,
- 60,61 % splnenie cieľa „záujem o priestory“,
- 123,32 % zvýšenie konverznej miery cieľa „Odoslať prieskum trhu“,
- 84,29 % nárast organickej návštevnosti blogovej sekcie.
Ako sme to dosiahli
Keďže ide o dlhodobejšiu spoluprácu, webovú stránku 1x ročne kompletne kontrolujeme po technickej stránke a prípadné vzniknuté nedostatky optimalizujeme.
Okrem pravidelných aktivít sme sa minulý rok zamerali na konkurenčné analýzy, internú silu domény a doplňujúce off-page aktivity. Kládli sme tiež dôraz na pravidelnú tvorbu obsahu a rozšírenie webovej stránky o slovníkovú sekciu. Zamerali sme sa na kvalitnejšie budovanie odkazového portfólia a vyladenie on-page parametrov.
Klient
Cushman & Wakefield (cushwakeoffices.sk)
