Finančný kompas: SEO Content Strategy
Zadanie
Finančný kompas narástol v roku 2022 v extrémnej konkurencii a počas nastupujúcej krízy o 50% návštevníkov a 250 000 € v hodnote organickej návštevnosti, pri návratnosti 1815%. Vďaka premyslenej obsahovej stratégii.
Cieľ
- +147 000 (+30 %) návštevníkov
- +210 (+10 % ) vyplnených kontaktných formulárov
- +100 000 € (+70 %) hodnota organickej návštevnosti*
- >650 % ROI na agentúrne práce*
*podľa Ahrefs organic traffic value
Výsledky
- +251 471 (+50.60 %) návštevníkov za rok 2022 vs 2021
- +376 (+18 %) vyplnených kontaktných formulárov
- +252 894 € (+177,46 %) v hodnote organickej návštevnosti*
- 1815 % ROI na agentúrne práce*
*podľa Ahrefs organic traffic value
Klient
Finančný kompas
/case studies
Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov
Immergas: Ako sme priniesli teplo do tisícok domácností
case study
Carbi: Ako sa stal z organiky najsilnejší zdroj návštevnosti
case study
Hörmann: Dvere, ktoré vás ochránia od sveta tam vonku
case study
Lamitec: Aktivácia brandu v B2B segmente
case study
Svet stromčekov: Čarovné Vianoce pre 7 trhov
case study
Cushman & Wakefield: O 120,8 % viac návštev za jediný rok
case study
Lexika: Rastúca sila organického vyhľadávania
case study
Cushman & Wakefield: Kontinuálny rast organiky dlhodobého klienta. Ako sme to dosiahli?
case study
Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %
case study
PVM systém: Ako sme priniesli o 48 000 návštevníkov viac, a to bez reklám
case study
Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce
case study
Svet Stromčekov: Raketový rast a podarená expanzia na 6 zahraničných trhov
case study
STIEBEL ELTRON: Dôkladná SEO & PPC stratégia
case study
Poláček & Partners: Digitálna stratégia pre Poláček & Partners
case study
Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
case study
Múzeum SNP: Anti-hoax kampaň #nazorniejefakt
case study
Ingvart: Ako sme zvýšili medziročný obrat z ad hoc kampane o 180,84 %
case study
Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
case study
NaMaximum: Maximalizácia obratu e-shopu počas Black Friday 2020
case study
Visibility: 14 najbizarnejších vecí, ktoré Slováci vyhľadávali na Googli
case study
Múzeum SNP: Virtuálna výstava Oslobodenie Slovenska
case study
Lexika: Content marketing + Google Cloud Translation pre rast leadov
case study
NaMaximum: 109 % rast tržieb za nižšie náklady vďaka inovatívnemu SEM
case study
INCON: Ako sme z okien INCON spravili hviezdu digitálneho obsahu
case study
Ako sme zvýšili počet leadov pre Raiffeisen banku o 93 %
case study
Slovak Guides
case study
Svet Stromčekov: Rast tržieb o 92 % vďaka synergii PPC plus SEO.
case study
ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu
case study