Lamitec: Aktivácia brandu v B2B segmente

Zadanie

Pre Lamitec, B2B predajcu kancelárskych potrieb, sme v roku 2022 spustili ich prvú brandovú kampaň, vďaka ktorej sme dosiahli rast tržieb v SMB segmente o 183%.

Po rokoch čisto výkonnostných kampaní sme motivovali klienta sústrediť sa na vrchnú časť nákupného lieviku, aktivovať brand a nájsť nových potenciálnych zákazníkov. Riešením bola brandová video kampaň.

Na lamitec.sk majú všetko, čo potrebujete pre svoju kanceláriu – v spote sme to ukázali symfóniou bežných zvukov z kancelárie, ktoré vytvorili rôznorodé predmety z lamitec.sk. 

Toto netradične hravé B2B reklamné video sme podporili bannermi a distribuovali cielene a maximálne efektívne cez nástroj Google Display & Video 360.

Cieľ

  • Medziročné zvýšenie vyhľadávania brandu o 20 %
  • Medziročné zvýšenie nárastu tržieb v SMB segmente o 50 %

Výsledky

  1. Medziročný nárast používateľov na webe v SMB segmente o 132 %
  2. Rast tržieb na webe v SMB segmente o 183 %
  3. Medziročný nárast vyhľadávania brandu naprieč všetkými typmi zákazníka o 20,5 %

Ako sme to dosiahli

REKLAMNÉ FORMÁTY:

V rámci kampane sme zobrazovali 3 verzie YouTube videoreklamy (dlhú verziu videa, nepreskočiteľný 15 a 6 sekundový bumper). Taktiež sme zobrazovali klasické, statické bannery s posolstvom „máme všetko pre vašu kanceláriu“

Riešením bolo:

  1. rozmýšlať a byť data-driven – využiť pri načasovaní kampane najväčšiu sezónnu príležitosť v segmente nášho klienta ( Back to School)
  2. použiť čisto upper funnel nástroj Google Display a Video 360, vďaka čomu sme vedeli dostať naše reklamy k viacerým publisherom a maximalizovať tak zásah za daný budget. Navyše sme vedeli kombinovať naše YouTube postview publiká, pre naše sprievodné bannerové kampane, vďaka čomu sme boli schopní zapísať sa do povedomia ovplyvnených používateľov ešte viac.

 

Jedným z insightov videa boli výsledky výskumu (The Power of You, IPSOS, 2020), ktorý preukázal, že použitie charakteristických zvukov v komunikácií značky je pre zvyšovanie rozpoznateľnosti najefektívnejšie, no v porovnaní s ostatnými formátmi ho používa len minimum značiek.

Online video sme sa preto rozhodli zamerať na zvuky kancelárskeho vybavenia, a tak spojiť značku s jej segmentom a prihovoriť sa B2B publiku zapamätateľnou formou.

Na lamitec.sk majú všetko, čo potrebujete pre svoju kanceláriu. 

V spote sme to ukázali symfóniou bežných zvukov z kancelárie, ktoré vytvorili rôznorodé predmety z lamitec.sk

Hravou formou sme prepojili klientove ústredné USP – široký sortiment – so situáciami z každodenného pracovného života cieľovej skupiny a kampaňovým posolstvom do jedného harmonického celku.

Klient

Lamitex

/case studies

Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov

Pozrite si, čo robíme pre našich klientov a aké dobrozdania nám za to zanechali.