Hörmann: Dvere, ktoré vás ochránia od sveta tam vonku
Klient
Hörmann

Zadanie
Mohlo by sa zdať, že na zariaďovaní domácnosti nie je nič ťažké – veď prísť do prvého obchodu s nábytkom a vybrať si akciové dvere v nevkusnej farbe dokáže každý. O mesiac odpadne kľučka a po roku už na nich nešikovne lepíte diery, ktoré zanechalo besnenie vašich detí. My sme našli dvere, ktoré sú synonymom kvality a imúnnosti – a v online priestore sme ich otvorili pre o 104 % návštevníkov webu viac.
Kto je náš klient?
Nemecký výrobca dverí a garážových brán Hörmann píše svoju históriu už od roku 1935 a za tú dobu sa mu podarilo vyrobiť a predať viac ako 20 miliónov brán. Jeho sortiment zahŕňa výrobu brán, interiérových dverí, zárubní či úložných systémov vyznačujúcich sa vysokou kvalitou a precíznosťou spracovania. To všetko radí firmu Hörmann medzi štyroch najväčších výrobcov dverí na svete.
Cieľ
Naším hlavným cieľom bolo zvýšenie spontánnej a podporenej znalosti značky Hörmann v segmente vchodových a interiérových dverí – a to komunikáciou prémiovej nemeckej kvality za dostupnú cenu.
Výsledky
Podarilo sa nám dosiahnuť potešujúce výsledky, ktoré medziročne predstavujú:
→ Vyhľadávanosť brandu Hörmann stúpla o 300 %.
→ Počet návštevníkov sme navýšili o 104 %.
→ Ľudí, ktorí web Hörmann navštívili po prvýkrát, bolo až o 131 % viac.
→ V priamej návštevnosti sme sa v období kampane prekonali o 20 %.
Podarilo sa nám splniť naše aj klientove ciele a čo je najdôležitejšie, dať svetu na známosť, že dvere od Hörmann sú riešením do každej domácnosti. A to jednoducho a zrozumiteľne.