Hörmann: Dvere, ktoré vás ochránia od sveta tam vonku

Zadanie

Mohlo by sa zdať, že na zariaďovaní domácnosti nie je nič ťažké – veď prísť do prvého obchodu s nábytkom a vybrať si akciové dvere v nevkusnej farbe dokáže každý. O mesiac odpadne kľučka a po roku už na nich nešikovne lepíte diery, ktoré zanechalo besnenie vašich detí. My sme našli dvere, ktoré sú synonymom kvality a imúnnosti – a v online priestore sme ich otvorili pre o 104 % návštevníkov webu viac.

Kto je náš klient?

Nemecký výrobca dverí a garážových brán Hörmann píše svoju históriu už od roku 1935 a za tú dobu sa mu podarilo vyrobiť a predať viac ako 20 miliónov brán. Jeho sortiment zahŕňa výrobu brán, interiérových dverí, zárubní či úložných systémov vyznačujúcich sa vysokou kvalitou a precíznosťou spracovania. To všetko radí firmu Hörmann medzi štyroch najväčších výrobcov dverí na svete.

Cieľ

Naším hlavným cieľom bolo zvýšenie spontánnej a podporenej znalosti značky Hörmann v segmente vchodových a interiérových dverí – a to komunikáciou prémiovej nemeckej kvality za dostupnú cenu.

Výsledky

Podarilo sa nám dosiahnuť potešujúce výsledky, ktoré medziročne predstavujú:

Vyhľadávanosť brandu Hörmann stúpla o 300 %.

→ Počet návštevníkov sme navýšili o 104 %.

→ Ľudí, ktorí web Hörmann navštívili po prvýkrát, bolo až o 131 % viac.

→ V priamej návštevnosti sme sa v období kampane prekonali o 20 %.

Podarilo sa nám splniť naše aj klientove ciele a čo je najdôležitejšie, dať svetu na známosť, že dvere od Hörmann sú riešením do každej domácnosti. A to jednoducho a zrozumiteľne.

Ako sme to dosiahli

  • Vydali sme sa cestou 3 kľúčových vlastností dverí, ktorých originálne spracovanie nám umožnilo ich nasadenie pre rôzne typy komunikačných kanálov. Výsledkom boli vizuály a video, ktoré reflektovali odolnosť voči útokom tých najmenších, plameňom a hluku:

Spoty pre Hörmann, výrobcu dverí

  • Využili sme potenciál silného zásahu audiospotom v jednom z najpočúvanejších slovenských rádií.
  • Hlavný message kampane sme naplno vyjadrili vo videospote „Dvere, ktoré…”.
    • Nasadenie videospotu prebehlo prostredníctom Google DV360, ktorá nám umožnila zasiahnuť cieľovú skupinu prostredníctvom 30s. a 15s. YouTube reklám čo v najefektívnejšej možnej miere.
    • S pomocou DV360 sme nasadili aj 3 verzie statických bannerov, ktoré simultánne komunikovali myšlienku kampane.
  • Kampaňové vizuály sa objavili aj v rámci Pinterestu vo formáte Pin či ako bannery na Facebooku a Instagrame.
  • Kreatívny koncept kampane sme podporili aj vedľajšími brandovými aktivitami; Zákazníci našli „svoje dvere“ Hörmann prostredníctvom PR článku v obľúbenom ekonomickom biznis týždenníku.

Vďaka remarketingovým 15s. bumpers nasadeným cez Google DV360 sme dokázali opätovne zachytiť už oslovenú cieľovú skupinu.

Klient

Hörmann

Modro-žlté logo firmy Hörmann
/case studies

Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov

Pozrite si, čo robíme pre našich klientov a aké dobrozdania nám za to zanechali.