Immergas: Ako sme priniesli teplo do tisícok domácností

Zadanie

S výrobcom tradičných plynových a kondenzačných kotlov spolupracujeme už nejaký ten piatok – za tú dobu sa nám darí úspešne budovať konzistentnú brandovú komunikáciu v jednotnom kreatívnom koncepte Šťastná budúcnosť a prinášať pre klienta potešujúce výsledky.

Immergas prináša radosť z tepla na Slovensku už od roku 1998 a odvtedy sa jeho kotlom teší až 60-tisíc slovenských domácností. Korene výrobcu siahajú do vzdialeného Talianska. Práve tu je Immergas najpredávanejšou značkou v oblasti vykurovania a plynových kotlov. So stále rozširujúcim sa sortimentom tradičných kondenzačných, priemyselných kotlov, tepelných čerpadiel a zásobníkov ašpiruje Immergas na to stať sa najvyhľadávanejšou značkou výhrevných zariadení aj na Slovensku.

Cieľ

Naším hlavným cieľom bolo najmä zvýšenie znalosti značky Immergas v segmente kondenzačných kotlov a tepelných čerpadiel. Súčasne sme chceli podporiť predaj vybraných produktov prostredníctvom aktívnej komunikácie výhod – to všetko vďaka pravidelným brandovým aktivitám.

Výsledky

  • Vytvorili sme kreatívny komunikačný koncept s potenciálom dlhodobej komunikácie a ďalšieho rozvoja.
  • Zistili sme, že v roku 2022, od začiatku našej spolupráce, narástla vyhľadávanosť brandu o takmer 15 % (2020 – 2022).
  • Vyhľadávanosť brandového kľúčového slova medziročne stúpla o 15 %.
  • Návštevnosť webu v roku 2022 medziročne stúpla o 8 %.

Ako sme to dosiahli

Vytvorili sme jasný koncept „Šťastná domácnosť“, ktorý ukazuje domácnosť, aká by mala byť – naplnená teplom a teplou vodou, ktoré im prinášajú kotly a tepelné čerpadlá od Immergas. Tak málo a tak veľa zároveň. 

Prostredníctvom bannerov sme atakovali pozitívne aspekty života – domácu pohodu, uvoľnenie po ťažkom dni; prihovorili sme sa tým, ktorí myslia aj cítia ekologicky a súčasne uprednostňujú slovenskú kvalitu vo výrobe. 

Konceptu Šťastnej domácnosti sme prispôsobili aj komunikáciu produktových vlastností, ktoré sa dotýkali najmä vyzdvihnutia úspory a ekologických princípov vykurovacích zariadení.

Jesenná kampaň vyšperkovala koncept Šťastnej domácnosti do podoby „S nami vám je do spevu“, ktorá sa dočkala spracovaní pre niekoľko komunikačných kanálov:

  • Nasadenie videospotu prebehlo prostredníctom Google DV360.
  • V rámci Google sme nasadili aj 3 verzie html5 bannerov, ktoré aj v statickej podobe simultánne komunikovali myšlienku kampane na sociálnej sieti Facebook.
  • 30-sekundový audiospot so zvukmi kúpelne oslovil poslucháčov na Spotify.
  • Prostredníctvom PR článkov v najčítanejšom slovenskom denníku či regionálnych novinách si čitateľ mohol nájsť kotol, ktorý mu je „sympatický“.
  • Obsadili sme vyhľadávanie Google vďaka plateným kampaniam.
  • Vďaka remarketingovým bannerom nasadeným v rámci Google a Facebooku sme dokázali opätovne „zaspievať“ už oslovenej cieľovej skupine.

Jarná kampaň priniesla príležitosť komunikovať jedinečné jubileum, okrúhle 20. výročie pôsobenia značky Immergas na Slovensku. To sme pomohli osláviť novým videospotom nasadeným cez DV360, hŕstkou PR článkov a ešte „hrejivejšími“ bannermi.

Čo je však najdôležitejšie, už 2. rok pomáhame šíriť radosť z tepla a teplo domova prostredníctvom jednotných vizuálov, systematickej komunikácie a kvalitných zariadení Immergas. A to teší aj nás.

Klient

Immergas

/case studies

Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov

Pozrite si, čo robíme pre našich klientov a aké dobrozdania nám za to zanechali.