Carbi: Ako sa stal z organiky najsilnejší zdroj návštevnosti
Zadanie
Carbi sa zameriava na zjednodušenie procesu predaja a kúpy motorových vozidiel. Snaží sa svojim zákazníkom poskytnúť komplexnú podporu, čím zabezpečuje rýchly, jednoduchý a bezpečný proces.
Spoluprácu s klientom Carbi sme zahájili v roku 2021, kedy sme sa začali venovať pravidelným SEO aktivitám, plánovaniu a tvorbe obsahu pre ich novú webovú stránku.
Cieľ
Cieľom našej spolupráce bolo dosiahnuť tieto výsledky:
- Zvýšiť organickú návštevnosť,
- zvýšiť viditeľnosť vo výsledkoch vyhľadávania z pohľadu počtu kľúčových slov, na ktoré sa stránka zobrazuje,
- pravidelne tvoriť obsah, ktorý dokáže pritiahnuť nových potenciálnych zákazníkov,
- zlepšiť technický stav webovej stránky,
- rozšíriť odkazového portfólio a povedomie o značke,
- zvýšiť dopyt po kontaktných formulároch a počet kliknutí na kontaktné údaje.
Výsledky
Po dvoch rokoch spolupráce sa nám podarilo dosiahnuť nasledovné výsledky:
Celková organická návštevnosť:
- Po roku od spustenia webu sme dosiahli viac ako 2 300 organických návštev (mesiac september 2022).
- Po dvoch rokoch sme dosiahli 283 % nárast organickej návštevnosti, konkrétne vyše 8 700 návštev za mesiac (september 2023 vs. september 2022).
Organická návštevnosť blogovej sekcie:
- Blogová sekcia dosiahla po dvoch rokoch viac ako 2 150 návštev z organických výsledkov vyhľadávania, čo predstavuje 660 % medziročný nárast (september 2023 vs. september 2022).
Konverzie:
- Počet konverzií stúpol o 270 % v porovnaní s rokom 2022 (porovnávanie za mesiace september).
Brandové vyhľadávania:
- Zaznamenali sme medziročné zvýšenie počtu preklikov z brandových kľúčových slov o 29 % (september 2023 vs. september 2022).
Ako sme pomohli?
- Vylepšovaním webu z pohľadu technického SEO po jeho spustení.
- Zlepšovaním off-page parametrov a budovaním odkazového portfólia sme podporili kľúčové vstupné stránky a silu celej domény.
- Plánovaním a koordinovaním obsahu na základe komplexnej analýzy kľúčových slov a content gap analýzy.
- Pre dosiahnutie optimálnych výsledkov sme vytvorili redakčný kalendár a poskytli odporúčania na tvorbu nových obsahových častí, ako sú slovník, FAQ a ďalšie.
- Pravidelne sme vytvárali nový obsah a zamerali sme sa na republishing.
- Vylepšili sme interné prelinkovanie.
- Základné vstupné stránky sme vylepšili z pohľadu on-page parametrov.
Klient
Carbi.sk
/case studies
Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov
Immergas: Ako sme priniesli teplo do tisícok domácností
case study
Hörmann: Dvere, ktoré vás ochránia od sveta tam vonku
case study
Lamitec: Aktivácia brandu v B2B segmente
case study
Finančný kompas: SEO Content Strategy
case study
Svet stromčekov: Čarovné Vianoce pre 7 trhov
case study
Cushman & Wakefield: O 120,8 % viac návštev za jediný rok
case study
Lexika: Rastúca sila organického vyhľadávania
case study
Cushman & Wakefield: Kontinuálny rast organiky dlhodobého klienta. Ako sme to dosiahli?
case study
Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %
case study
PVM systém: Ako sme priniesli o 48 000 návštevníkov viac, a to bez reklám
case study
Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce
case study
Svet Stromčekov: Raketový rast a podarená expanzia na 6 zahraničných trhov
case study
STIEBEL ELTRON: Dôkladná SEO & PPC stratégia
case study
Poláček & Partners: Digitálna stratégia pre Poláček & Partners
case study
Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
case study
Múzeum SNP: Anti-hoax kampaň #nazorniejefakt
case study
Ingvart: Ako sme zvýšili medziročný obrat z ad hoc kampane o 180,84 %
case study
Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
case study
NaMaximum: Maximalizácia obratu e-shopu počas Black Friday 2020
case study
Visibility: 14 najbizarnejších vecí, ktoré Slováci vyhľadávali na Googli
case study
Múzeum SNP: Virtuálna výstava Oslobodenie Slovenska
case study
Lexika: Content marketing + Google Cloud Translation pre rast leadov
case study
NaMaximum: 109 % rast tržieb za nižšie náklady vďaka inovatívnemu SEM
case study
INCON: Ako sme z okien INCON spravili hviezdu digitálneho obsahu
case study
Ako sme zvýšili počet leadov pre Raiffeisen banku o 93 %
case study
Slovak Guides
case study
Svet Stromčekov: Rast tržieb o 92 % vďaka synergii PPC plus SEO.
case study
ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu
case study