Svet Stromčekov: Raketový rast a podarená expanzia na 6 zahraničných trhov
Klient
SvetStromcekov.sk

Zadanie
E-shop SvetStromčekov.sk od začiatku našej 4-ročnej spolupráce každý rok prudko rastie a expandoval už na 6 zahraničných trhov. Aj v roku 2021 sme pre klienta priniesli inovácie v stratégii, PPC a SEO.
Cieľ
- Zvýšiť tržby z platených kampaní o 75 %
- Znížiť PNO z predchádzajúceho roka z 11,2 % aspoň pod 7 %
- Zvýšiť tržby z organiky o 75 %
- Zvýšiť organickú návštevnosť o 30 %
- Tržby v zahraničí aspoň 40 % celkového obratu
Výsledky
- Rast celkových tržieb o 126 %:
- tržby z PPC o 166 %
- tržby z organiky o 121 %
- Pokles PNO z 11,2 % na 4,6 %
- Nárast organickej návštevnosti o 47 %
- Podiel tržieb zo zahraničia 48%
Ako sme to dosiahli
V roku 2021 sme začali viac pracovať s platformou Google DV 360, pomocou ktorej sme nasadili brandovú YouTube a Display kampaň. Využili sme aj novinky v Google Ads, nap. Image extensions. Brandovú kampaň sme podporili rádiovými spotmi.
/case studies
Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov
STIEBEL ELTRON: Dôkladná SEO & PPC stratégia
case study
Poláček & Partners: Digitálna stratégia pre Poláček & Partners
case study
Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
case study
Múzeum SNP: Anti-hoax kampaň #nazorniejefakt
case study
Ingvart: Ako sme zvýšili medziročný obrat z ad hoc kampane o 180,84 %
case study
Luglass: Zvýšenie povedomia o značke, nárast návštevnosti a žiadostí o cenovú ponuku
case study
NaMaximum: Maximalizácia obratu e-shopu počas Black Friday 2020
case study
Visibility: 14 najbizarnejších vecí, ktoré Slováci vyhľadávali na Googli
case study
Múzeum SNP: Virtuálna výstava Oslobodenie Slovenska
case study
Lexika: Content marketing + Google Cloud Translation pre rast leadov
case study
NaMaximum: 109 % rast tržieb za nižšie náklady vďaka inovatívnemu SEM
case study
INCON: Ako sme z okien INCON spravili hviezdu digitálneho obsahu
case study
Ako sme zvýšili počet leadov pre Raiffeisen banku o 93 %
case study
Slovak Guides
case study
Svet Stromčekov: Rast tržieb o 92 % vďaka synergii PPC plus SEO.
case study
ŠUPA Technika: Reštart digitálneho marketingu
case study