Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %

Zadanie

Luglass je slovenský výrobca prémiových hliníkových dverí na mieru. Od začiatku našej spolupráce v roku 2020 máme na starosti SEO, PPC kampane a obsah na sociálnych sieťach. Zároveň koordinujeme tvorbu obsahu na webe.

Cieľ

40 % nárast celkového predaja
80 % zvýšenie počtu cenových ponúk
80 % nárast organickej návštevnosti

Výsledky

79 % zvýšenie predajov
165 % zvýšenie počtu cenových ponúk
153 % nárast organickej návštevnosti

Ako sme to dosiahli

Kľúčovým riešením bolo využitie videoreklám na YouTube a Facebooku. Na Facebooku sme začali využívať Lead Generation Ads. Okrem toho sme pracovali na reklamách vo vyhľadávaní a v obsahovej sieti.

Dohliadali sme na proces tvorby obsahu a kompletne sme nastavovali on-page SEO.
Budovali sme spätné odkazy a pracovali na zlepšovaní použiteľnosti webu. Klientovi sme pomáhali profesionálne komunikovať na Facebooku.

Klient

Luglass.sk

/case studies

Pozrite si prípadové štúdie aj iných projektov

Pozrite si, čo robíme pre našich klientov a aké dobrozdania nám za to zanechali.