Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
Zadanie
Luglass je slovenský výrobca prémiových hliníkových dverí na mieru. Od začiatku našej spolupráce v roku 2020 máme na starosti SEO, PPC kampane a obsah na sociálnych sieťach. Zároveň koordinujeme tvorbu obsahu na webe.
Cieľ
40 % nárast celkového predaja
80 % zvýšenie počtu cenových ponúk
80 % nárast organickej návštevnosti
Výsledky
79 % zvýšenie predajov
165 % zvýšenie počtu cenových ponúk
153 % nárast organickej návštevnosti
Ako sme to dosiahli
Kľúčovým riešením bolo využitie videoreklám na YouTube a Facebooku. Na Facebooku sme začali využívať Lead Generation Ads. Okrem toho sme pracovali na reklamách vo vyhľadávaní a v obsahovej sieti.
Dohliadali sme na proces tvorby obsahu a kompletne sme nastavovali on-page SEO.
Budovali sme spätné odkazy a pracovali na zlepšovaní použiteľnosti webu. Klientovi sme pomáhali profesionálne komunikovať na Facebooku.
Klient
Luglass.sk