Case studies (Prípadové štúdie)
Máme za sebou množstvo projektov, na ktoré sme hrdí. Pozrite si tie najlepšie ukážky a budeme radi, ak sa k nim pridáte.
všetky projekty
- všetky projekty
- Stratégie
- SEO
- Social
- Content marketing
- PPC
- Weby
Immergas: Ako sme priniesli teplo do tisícok domácností
Carbi: Ako sa stal z organiky najsilnejší zdroj návštevnosti
Hörmann: Dvere, ktoré vás ochránia od sveta tam vonku
Lamitec: Aktivácia brandu v B2B segmente
Finančný kompas: SEO Content Strategy
Svet stromčekov: Čarovné Vianoce pre 7 trhov
Cushman & Wakefield: O 120,8 % viac návštev za jediný rok
Lexika: Rastúca sila organického vyhľadávania
Cushman & Wakefield: Kontinuálny rast organiky dlhodobého klienta. Ako sme to dosiahli?
Ľubica: Organické vyhľadávanie viedlo k nárastu tržieb o 55,11 %
PVM systém: Ako sme priniesli o 48 000 návštevníkov viac, a to bez reklám
Porovnajto: Ako sme zvýšili organiku nového webu o tisíce
Svet Stromčekov: Raketový rast a podarená expanzia na 6 zahraničných trhov
STIEBEL ELTRON: Dôkladná SEO & PPC stratégia
Poláček & Partners: Digitálna stratégia pre Poláček & Partners
Luglass: Využitie performance trendov pre nárast predaja o 79 %
Múzeum SNP: Anti-hoax kampaň #nazorniejefakt
Ingvart: Ako sme zvýšili medziročný obrat z ad hoc kampane o 180,84 %
Ingvart je slovenský predajca vybavenia pre deti a zariadenia pre detské izby. Momentálne pôsobí na slovenskom a českom trhu. Klient za nami prišiel s požiadavkou na vypracovanie stratégie a exekutívy pre výpredajové kampane na Medzinárodný deň detí.