...online reklamu
Bez práce nie sú koláčové grafy
Platené online kampane vedia byť zákerné. Ak chcete míňať váš reklamný rozpočet efektívne a plniť stanovené ciele, chce to poriadnu dávku skúseností.
chcem vedieť viacVyužite vo vlastný prospech tie naše
Každý deň na internete pribudne nová možnosť na míňanie reklamného budgetu. Oddelíme pre vás zrno od pliev a vyberieme tie, ktoré sú pre vašu firmu najlepšie.
Online reklamu všetkých druhov a foriem vieme vymyslieť, vyrobiť a následne nasadiť. Tým ale naša práca nekončí. Na rozdiel od iných formátov je online živý organizmus, preto reklamu pravidelne optimalizujeme. A čo je najlepšie? Vždy máte plnú kontrolu nad tým, ako reklama funguje.
Na začiatku to funguje takto:
- 1.Vyberiete si nás
Stretnutie s projektovým konzultantom.
Prezentácia našich schopností. - 2.Niečo nám o vás poviete
Aký je cieľ vašich kampaní.
Koľko ste ochotní investovať do platenej reklamy.
Aké sú vaše konkurenčné výhody. - 3.Zadefinujeme si stratégiu
Vyberieme vhodné reklamné kanály.
Stanovíme si mesačné rozpočty kampaní.
Zadefinujeme si vašu cieľovú skupinu.
Dostanete prístup ku všetkým kampaniam a dátam. - 4.Vykonáme úvodné nastavenia
Založíme nové účty (Google Adwords, Gooogle Analytics, Sklik…).
Nastavíme všetky potrebné merania na webovej stránke.
Vytvoríme nové kampane s jasnou štruktúrou.
Napíšeme pútavé reklamné texty. - 5.O kampane sa staráme
Pravidelne sledujeme a vyhodnocujeme kampane.
Analyzujeme a upravujeme kľúčové slová podľa ich výkonnosti.
Prispôsobujeme reklamné texty tomu, čo ľudia vyhľadávajú.
Rozpočet míňame čo najefektívnejšie podľa stanovených cieľov.
Odporučíme vám novinky a beta testovania od Google, ktoré nikto iný ešte nepoužíva.
Flexibilne reagujeme na vaše požiadavky a úpravy kampaní.
Kontaktujte nás
visiblog
Vaše skúsenosti s našou prácou

„Rozhodnutie spolupracovať s VISIBILITY považujem za jedno z kľúčových v rámci našej online stratégie. Vážim si proaktívny prístup Jakuba Gombára a 100 % servis Ľuboša Saba. Za necelý rok spolupráce sa nám podarilo aj vďaka ostatným členom VISIBILITY spustiť viacero aktivít, ktoré prinášajú svoje výsledky. Ako klient dostávam nielen profesionálny výstup a na ľudí v agentúre sa môžem plne spoľahnúť, ale spolupráca je pre mňa aj veľkou inšpiráciou pre ďalšie projekty a online aktivity.”
Ivana KatančíkováPrípadová štúdia
- 6,25×nižšia cena za kliknutie v Gmail reklame
- 1/3rozpočet v Gmail reklame oproti bannerovej
- 45,46×viac ľudí klikne na Gmail reklamu ako ľudia, čo ju vyhľadávajú