Top

...online reklamu

Bez práce nie sú koláčové grafy

Platené online kampane vedia byť zákerné. Ak chcete míňať váš reklamný rozpočet efektívne a plniť stanovené ciele, chce to poriadnu dávku skúseností.

chcem vedieť viac

Využite vo vlastný prospech tie naše

Každý deň na internete pribudne nová možnosť na míňanie reklamného budgetu. Oddelíme pre vás zrno od pliev a vyberieme tie, ktoré sú pre vašu firmu najlepšie.

Online reklamu všetkých druhov a foriem vieme vymyslieť, vyrobiť a následne nasadiť. Tým ale naša práca nekončí. Na rozdiel od iných formátov je online živý organizmus, preto reklamu pravidelne optimalizujeme. A čo je najlepšie? Vždy máte plnú kontrolu nad tým, ako reklama funguje.

Na začiatku to funguje takto:

  1. 1.Vyberiete si nás

    Stretnutie s projektovým konzultantom.

    Prezentácia našich schopností.

  2. 2.Niečo nám o vás poviete

    Aký je cieľ vašich kampaní.

    Koľko ste ochotní investovať do platenej reklamy.

    Aké sú vaše konkurenčné výhody.

  3. 3.Zadefinujeme si stratégiu

    Vyberieme vhodné reklamné kanály.

    Stanovíme si mesačné rozpočty kampaní.

    Zadefinujeme si vašu cieľovú skupinu.

    Dostanete prístup ku všetkým kampaniam a dátam.

  4. 4.Vykonáme úvodné nastavenia

    Založíme nové účty (Google Adwords, Gooogle Analytics, Sklik…).

    Nastavíme všetky potrebné merania na webovej stránke.

    Vytvoríme nové kampane s jasnou štruktúrou.

    Napíšeme pútavé reklamné texty.

  5. 5.O kampane sa staráme

    Pravidelne sledujeme a vyhodnocujeme kampane.

    Analyzujeme a upravujeme kľúčové slová podľa ich výkonnosti.

    Prispôsobujeme reklamné texty tomu, čo ľudia vyhľadávajú.

    Rozpočet míňame čo najefektívnejšie podľa stanovených cieľov.

    Odporučíme vám novinky a beta testovania od Google, ktoré nikto iný ešte nepoužíva.

    Flexibilne reagujeme na vaše požiadavky a úpravy kampaní.

Kontaktujte nás

 

visiblog

Nechajte pracovať umelú inteligenciu v AdWords za vás

Nechajte pracovať umelú inteligenciu v AdWords za vás

PPC | Jakub Gombár | 13. 4. 2017
Ochráňte svoju značku vo vyhľadávaní Google (case study)

Ochráňte svoju značku vo vyhľadávaní Google (case study)

PPC | Jakub Gombár | 2. 3. 2017
Štruktúra AdWords účtu. Prečo je dôležitá a ako ju vytvoriť?

Štruktúra AdWords účtu. Prečo je dôležitá a ako ju vytvoriť?

PPC | Maroš Mokošák | 1. 2. 2017
Zruší Trump Black Friday?

Zruší Trump Black Friday?

Budovanie značky | Jozef Simon | 18. 11. 2016
všetky články   

Vaše skúsenosti s našou prácou

Auto Palace Bratislava s.r.o.
Auto Palace Bratislava s.r.o.

„Rozhodnutie spolupracovať s VISIBILITY považujem za jedno z kľúčových v rámci našej online stratégie. Vážim si proaktívny prístup Jakuba Gombára a 100 % servis Ľuboša Saba. Za necelý rok spolupráce sa nám podarilo aj vďaka ostatným členom VISIBILITY spustiť viacero aktivít, ktoré prinášajú svoje výsledky. Ako klient dostávam nielen profesionálny výstup a na ľudí v agentúre sa môžem plne spoľahnúť, ale spolupráca je pre mňa aj veľkou inšpiráciou pre ďalšie projekty a online aktivity.”

Ivana Katančíková
všetky referencie   

Prípadová štúdia

Lamelland – Reklamy v Gmaili vs. bannerová kampaň
  • 6,25×nižšia cena za kliknutie v Gmail reklame
  • 1/3rozpočet v Gmail reklame oproti bannerovej
  • 45,46×viac ľudí klikne na Gmail reklamu ako ľudia, čo ju vyhľadávajú
všetky štúdie