Svet Stromčekov
Predvianočná sezóna bola v znamení rozšírenia marketingových aktivít a kanálov ako na domácom, tak aj na 6-tich zahraničných trhoch, pričom tento rok sme rozhodli viac investovať do brandových aktivít aj na zahraničných trhoch.

Služby
PPC
SEO
Klient
Svet Stromčekov
Tím
Campaign strategist – Maroš Mokošák
PPC specialists – Dominik Baláž a Peter Kmotorka
SEO specialist – Jaroslav Uram
Graphic designer – Viktor Hermanský
Business consultant – Marcel Sovič
Ocenenia
Pozrite si
Najväčšie výzvy

Ciele
Celkové tržby vo všetkých krajinách
+20 %
Zvýšenie vyhľadávania brandového kľúčového slova
+30 %
Zníženie PNO z výkonnostných kampaní pod
+6 %
Výsledky
Celkové tržby vo všetkých krajinách
+32 %
Zvýšenie vyhľadávania brandového kľúčového slova
+47 %
Zníženie PNO z výkonnostných kampaní na
+4,7 %


Ako sme ich dosiahli
Po minuloročnom zistení s evidentnou vysokou saturáciou na slovenskom trhu, sme sa s klientom v roku 2023 rozhodli viac investovať do brandových aktivít aj na zahraničných trhoch.
Základom integrovanej kampane bolo animované video, v porovnaní s minulým rokom nasadené už na na všetkých 7-ich trhoch prostredníctvom platformy Display a Video 360. Na 3 trhoch bolo zároveň doplnené tradičným médiom – rádiospotom. Na Slovensku bola video reklama nasadená aj ako TV spot.
Na tieto brandové aktivity sme nadviazali na všetkých trhoch výkonnostnými PPC kampaňami a niektoré krajiny sme podporovali aj SEO aktivitami.
Ocenenia

Digital PIE 2023
Zlatý Digital PIE – Perfomance (Campaign, E-commerce/Shopping): Ešte čarovnejšie Vianoce v roku 2023Ondrej ĎurkovičExecutive manager and head of sales