Pravda
Poctivou prácou na Eurovoľbách pred, počas, ale aj po evente sa nám podarili výsledky, ktoré boli zaslúžene ocenené aj porotou.

S portálom Pravda.sk spolupracujeme na SEO od roku 2023. Najnovšou výzvou pre nás boli Eurovoľby, ktoré z pohľadu médií predstavujú dôležitý event.
Služby
SEO
Klient
Pravda / OUR MEDIA SR a. s.
Tím
SEO Specialist – Michal Gališin
Business consultant – Juraj Sasko
Ocenenia
Pozrite si
Najväčšie výzvy
- Zlepšiť ranking kľúčových slov orientovaných na voľby a zvýšiť organickú návštevnosť webu
- Dotiahnuť sa na konkurenciu SME.sk a Aktuality.sk
- Dosiahnuť lepšie výsledky ako pri hube prezidentských volieb

Ciele
Výsledky
CTR z Googlu bolo lepšie ako pri prezidentských voľbách
+5,81 %
2. najviditeľnejšie online médium na
tematické KW
Návštevy z hubu
predstavovali
250 000


Ako sme ich dosiahli
Navrhli sme a implementovali komplexný volebný hub https://volby.pravda.sk/eurovolby-2024 ako centralizovanú platformu informácií pre rôzne fázy volieb.
V prvej fáze sme odpovedali na otázku „koho voliť“ s prehľadmi kandidátov a ich strán.
Počas kampane sme poskytovali aktuálne správy, prieskumy preferencií a ich interaktívne vizualizácie, a hneď po voľbách sa hub pretransformoval na centrum pre výsledky volieb vrátane regionálnych dát a analýz.
Vďaka nasadeniu pokročilého analytického reportingu pre klienta vieme, že sme uspeli.Pravda sa stala druhým najviditeľnejším online médiom na vzorke 464 najvyhľadávanejších kľúčových slov na tému eurovolieb. Priamych preklikov na hub bolo o 63 % viac ako na štandardné články o eurovoľbách, pričom len na hub prišlo 250 000 návštev.
Ocenenia
