Spravodajský portál Pravda.sk, ktorého majiteľom je OUR MEDIA SR a. s., patrí k jedným z najväčších na Slovensku. Okrem dennej tlače ponúka digitálnu verziu, ktorá sa venuje okrem spravodajstva aj lifestylovým témam.
S portálom Pravda.sk spolupracujeme na SEO od roku 2023. Najnovšou výzvou pre nás boli Eurovoľby, ktoré z pohľadu médií predstavujú dôležitý event.

Služby
SEO

Klient
Pravda / OUR MEDIA SR a. s.

Tím
SEO Specialist – Michal Gališin
Business consultant – Juraj Sasko

Ocenenia
Pozrite si

Najväčšie výzvy

  • Zlepšiť ranking kľúčových slov orientovaných na voľby a zvýšiť organickú návštevnosť webu
  • Dotiahnuť sa na konkurenciu SME.sk a Aktuality.sk
  • Dosiahnuť lepšie výsledky ako pri hube prezidentských volieb

Ciele

PRIMÁRNE CIELE
V roku 2024 sme sa zamerali hlavne na dovtedy nerozvinuté Event SEO. Naším cieľom bolo odkrojiť si čo najviac z koláča návštevnosti ohľadom vyhľadávania blížiacich sa volieb do Európskeho parlamentu.

Výsledky

ČO SME DOSIAHLI

CTR z Googlu bolo lepšie ako pri prezidentských voľbách

+5,81 %

2. najviditeľnejšie online médium na
tematické KW

Návštevy z hubu
predstavovali

250 000

Ako sme ich dosiahli

Navrhli sme a implementovali komplexný volebný hub https://volby.pravda.sk/eurovolby-2024 ako centralizovanú platformu informácií pre rôzne fázy volieb.

V prvej fáze sme odpovedali na otázku „koho voliť“ s prehľadmi kandidátov a ich strán.

Počas kampane sme poskytovali aktuálne správy, prieskumy preferencií a ich interaktívne vizualizácie, a hneď po voľbách sa hub pretransformoval na centrum pre výsledky volieb vrátane regionálnych dát a analýz.

Vďaka nasadeniu pokročilého analytického reportingu pre klienta vieme, že sme uspeli.Pravda sa stala druhým najviditeľnejším online médiom na vzorke 464 najvyhľadávanejších kľúčových slov na tému eurovolieb. Priamych preklikov na hub bolo o 63 % viac ako na štandardné články o eurovoľbách, pričom len na hub prišlo 250 000 návštev.

Ocenenia