Lejdyeshop
Organická návštevnosť webu Lejdyeshop medziročne opäť rástla. Úzka spolupráca klienta s agentúrou tak vďaka najmä kvalitnej a komplexnej SEO content stratégii priniesla ocenené výsledky.

Lejdyeshop sa zameriava na komplexnú starostlivosť o ženské zdravie. Ponúka široké portfólio produktov v oblastiach, ako sú podpora plodnosti, starostlivosť o intímne zdravie, menštruačný cyklus, tehotenstvo, dojčenie, menopauza a podpora libida.
Služby
SEO
Klient
Exeltis Slovakia s. r. o. / Lejdyeshop
Tím
SEO specialist – Michaela Fašiangová
PPC specialist – Dominik Baláž
Copywriting – Lucia Palušová
Graphic designer – Klára Jankechová
Account manager – Nikola Jánošová
Business consultant – Michal Fickuliak
Ocenenia
Pozrite si
Najväčšie výzvy
Zvýšenie organickej návštevnosti
+100 %
Zvýšenie viditeľnosti na kľúčové slová v TOP 10
+100 %
Zvýšenie povedomia o značke
+60 %

Ciele
Hlavným cieľom projektu bolo zvýšiť organickú návštevnosť a zlepšiť viditeľnosť webu Lejdyeshop na relevantné kľúčové slová. Dôležitým aspektom preto bolo vytvorenie kvalitného a relevantného obsahu, ktorý by pokryl chýbajúce kľúčové slová a zároveň poskytol hodnotné informácie v priateľskom a podpornom prostredí pre čitateľky.
Stratégia sa zameriavala na systematické rozširovanie obsahu, pokrývanie nových kľúčových slov a prirodzené prepojenie informačného obsahu s produktami klienta.
Výsledky
Nárast organickej návštevnosti
+299 %
Vývoj pozícií kľúčových slov v TOP 10
+232 %
Nárast vyhľadávanosti brandu Lejdyeshop
+88,2 %



Ako sme ich dosiahli
Jednou z hlavných výziev bola silná konkurencia v oblasti tvorby obsahu. Mnohé témy, ktorým sa venujeme, už boli publikované inými – či už priamymi, alebo nepriamymi konkurentmi. Vo všeobecnosti konkurujeme lekárňam, preto sa sústredíme na tvorbu obsahu, ktorý vyniká kvalitou, je podložený odbornými informáciami a spracovaný s dôrazom na ľudský prístup. Takto zabezpečujeme, že naše čitateľky u nás nájdu nielen odborné informácie, ale aj podporu a rady, ku ktorým sa budú opakovane vracať.
Okrem pravidelného obsahu podľa redakčného kalendára sme počas roka aktívne prinášali nové nápady a vylepšenia s cieľom zlepšiť používateľskú skúsenosť čitateľov blogov a slovníka. Niektoré z implementovaných návrhov zahŕňali úpravy štruktúry článkov, prelinkovanie obsahu s produktami na konci článkov, kategorizáciu článkov a zdrojovanie informácií.
Jadrom stratégie bolo neustále rozširovanie obsahu a pokrývanie nových kľúčových slov, ktoré sme počas roka identifikovali. Okrem klasických blogových článkov sme vytvorili aj slovník pojmov, ktorý ponúka stručné, ľahko pochopiteľné vysvetlenia pojmov. Obsah sme formulovali tak, aby bol zrozumiteľný aj pre laikov, pričom sme zachovali odbornú úroveň. Klient sa na tvorbe obsahu podieľal aj spoluprácou s odborníkmi, čím sa posilnila dôveryhodnosť a hodnota webu.
Z hľadiska rozširovania obsahu na stránke sme sa sústredili aj na interaktívne prvky. Medzi ne patria napríklad kalkulačky (ovulačná, BMI a tehotenská – tá je aktuálne ešte vo vývoji), ktoré zvyšujú organickú návštevnosť a rozširujú obsah webu o praktické nástroje pre používateľky.
Okrem iného sme sa zamerali aj na zlepšenie používateľskej skúsenosti (UX/UI), najmä pre mobilné zariadenia, ale aj pre desktopovú verziu stránky. Spoločne s klientom sme konzultovali štruktúru hlavného menu, layout článkov na domovskej stránke a usporiadanie prvkov tak, aby bola navigácia intuitívna a stránka používateľsky prívetivá. V mobilnej verzii sme sa sústredili na prehľadnosť a lepšiu navigáciu prostredníctvom optimalizovaného usporiadania okien.
V rámci off-page optimalizácie sme využili rôzne stratégie linkbuildingu vrátane bežných aj pokročilých metód. Kontinuálny linkbuilding bol dôležitou súčasťou stratégie a zahŕňal získavanie kvalitných a tematicky relevantných spätných odkazov.
Celý proces prebiehal v úzkej spolupráci s marketingovou špecialistkou klienta, ktorá bola proaktívna a otvorená novým riešeniam. Vďaka tejto efektívnej spolupráci boli naše odporúčania rýchlo implementované a prispeli k rastu webu.
Ocenenia

Digital PIE 2025
ShortlistPerformance: Content strategy,
Zdravá SEO content stratégia pre Lejdyeshop