Visiguide je magazín agentúry Visibility, ktorého obsah tvoria špecialisti z Visibility a Visibility 360Group popri svojej pracovnej náplni. Práve špecializovaný obsah odkrýva know-how, novinky a trendy z marketingu, čím chceme naplniť cieľ vzdelávať trh a marketérov. Čitatelia tak získavajú zdarma hodnotný obsah od špecialistov z praxe, často s praktickými príkladmi, ktoré môžu použiť vo svojich aktivitách.

Služby
SEO
Copywriting

Klient
Visibility

Tím
Head of marketing – Alex Gerbóc
SEO a content specialist – Mária Prokop
Graphic designers – Klára Jankechová, Zuzana Lehocká, Maroš Galgóci
Copywriters – Kolektív Visibility a Visibility 360 Group

Ocenenia
Digital PIE 2023 – Zlatý PIE
ECA – 2x Shortlist
Pozrite si viac

Najväčšie výzvy

Hlavnou výzvou bolo zvyšovať kvalitu a množstvo obsahu v reakcii na stále viac konkurenčné prostredie a pritom dokázať motivovať agentúrnych špecialistov, aby prispievali expertným obsahom.

Ciele

PRIMÁRNE CIELE

Zvýšenie organickej návštevnosti magazínu Visiguide

+30 %

Zvýšenie počtu dopytov po službách Visibility

+20 %

Vygenerovanie väčšieho množstva obsahu a formátov

Výsledky

ČO SME DOSIAHLI

Zvýšenie organickej návštevnosti magazínu Visiguide

+111 %

Zvýšenie počtu dopytov po službách Visibility

+48 %

Vygenerovanie väčšieho množstva obsahu a formátov

+188 %

Ako sme ich dosiahli

E-E-A-T je dôležitou súčasťou nášho magazínu. Za kvalitným obsahom stoja kvalifikovaní špecialisti a špecialistky. Čitateľom približujú know-how z praxe, čím zvyšujeme dôveryhodnosť pre Google, ale aj používateľov.

Dali sme si záležať na vypracovaní kvalitnej content stratégie, ktorú aj plníme. Pri práci sa opierame o redakčný kalendár a ako inak, analytiku. Venujeme sa tvorbe nového obsahu, ale aj republishovaní staršieho, vylepšujeme obsahy rôznych formátov podľa hĺbkovej analýzy kľúčových slov, no zároveň promptne reagujeme na trendy a novinky v marketingu.

Dôležitá je tiež podpora contentu. Naše aktivity obohacujeme SEO on-page prácami, linkbuildingom (interným aj externým) a samotnou propagáciou obsahu na všetkých kanáloch (newslettre, sociálne siete a eventy).

Ocenenia