Carbi je spoločnosť, ktorá sa venuje poskytovaniu služieb v oblasti predaja a kúpy jazdených vozidiel, no nie je autobazár. Našu spoluprácu sme zahájili v roku 2021, kedy sme začali pracovať na komplexnom SEO a content projekte s cieľom posilniť organickú návštevnosť a viditeľnosť vo výsledkoch vyhľadávania.

Služby
SEO
Copywriting

Klient
Carbi

Tím
SEO specialists – Nina Kuchariková
Marketing strategy consultant – Ján Andrejko
Copywriters – Lucia Baníková a Marianna Mikešová

Najväčšie výzvy

Hlavnou výzvou v rámci tohto projektu bolo zvýšiť viditeľnosť mladej značky v konkurenčnom prostredí vyhľadávačov.

Ciele

Medzi hlavné ciele na rok 2023 patrilo zvýšenie povedomia o službe Carbi v širokej verejnosti a vytvorenie väčšieho dopytu. Nastavili sme si nasledujúce KPIs:
PRIMÁRNE CIELE

Vyplnených formulárov k financovaniu

+100

Mesačná organická návštevnosť

6000

Výsledky

ČO SME DOSIAHLI

Medziročný nárast vyplnených formulárov k financovaniu

+115 %

Medziročný nárast organickej návštevnosti

+70 000

Ako sme ich dosiahli

Na začiatku projektu sme vypracovali komplexnú digitálnu stratégiu, ktorú sme následne integrovali do pravidelného SEO a content projektu. Pre klienta sme v roku 2023 zastrešovali nasledujúce aktivity.

Skvalitnenie technickej stránky webu, pričom sme sa pozreli na on-page parametre vstupných stránok. Zlepšovaním off-page parametrov a budovaním odkazového portfólia sme podporili silu celej domény.

Jednou z kľúčových aktivít bola pravidelná tvorba obsahu (článkov, slovníkových zípiskov) a republishing starších článkov. Pri výber nového obsahu sme vycházali z analýzy kľúčových slov, ktorú sme rozšírili a aktualizovali a content gap analýzy, vďaka ktorej sme identifikovali medzery v obsahu, resp. kľúčové slová, na ktoré sa klient neumiestňoval vo výsledkoch vyhľadávania.

Navrhli sme a optimalizovali nové obsahové sekcie:

  • Cestovanie: Informácie týkajúce sa povinnej výbavy a diaľničných známok v EU krajinách.
  • Interaktívna kalkulačka na výpočet registračného poplatku.

Organika sa stala najsilnejším kanálom, ktorý priťahoval návštevníkov nielen na informačný obsah a stránky služieb, ale klientovi priniesol aj 115 % medziročný nárast hlavných konverzií.

Naša spolupráca dokázala, že správne prepojenie SEO a content marketingu dokáže priniesť klientom vynikajúce výsledky.