Nie rakovine
O samovyšetrení prsníkov je na Slovensku veľmi nízke povedomie. Na Instagrame sme preto spustili výzvu s názvom #mirrochallenge, ktorej cieľom bolo virálnym spôsobom šíriť osvetu o dôležitosti prevencie rakoviny prsníka.
Služby
Kampaň
Non-profit
Klient
Nie rakovine
Tím
Idea maker & copywriter — Oľga Minčičová
Graphic designers — Zuzana Lehocká, Maroš Galgóci, Viktor Hermanský
Project manager – Petra Macháčková
Head of creative team – Pavol Schejbal
Performance specialist – Peter Kmotorka
Najväčšie výzvy
Ciele
Výsledky
Návštevnosť stránky o prevencii rakoviny prsníka stúpla
+338%
Návštevnosť stránky online poradne stúpla
+387%
Návštevnosť stránky o príznakoch rakoviny prsníka stúpla
+360%
Návštevnosť landing page #mirrorchallenge predstavovala
5429
Ako sme ich dosiahli
Ročne u nás na rakovinu prsníka zomrie približne 900 žien, pričom pravidelné samovyšetrovanie môže zachrániť až 300 z nich. Napriek tomu sa prevencii nevenuje dostatočná pozornosť, a to najmä u mladej generácie.
Na Instagrame sme preto spustili výzvu s názvom #mirrorchallenge, v ktorej sme povzbudzovali ženy, aby na znak podpory prevencie rakoviny prsníka zdieľali fotku pred zrkadlom so zdvihnutou rukou nahor, v polohe, v ktorej začína aj samovyšetrenie prsníkov.
Výzvu sme šírili prostredníctvom influenceriek a influencerov a známych osobností, ktoré sme pred spustením kampane oslovili.
Z instagramovej výzvy sa razom stala kampaň, ktorá prekročila hranice digitálu a cez hlavné správy v televízii putovala až na svetovú súťaž MISS UNIVERSE.