Napadlo vám, aké ťažké to má jednotka na trhu? Udržiavať si náskok, nezabúdať na konzistentnosť a neprestávať inovovať. Byť prvý neznamená len viesť, ale aj neustále rásť.

Tak ako lekáreň Dr. Max, ktorá poskytuje okrem produktov v kamenných predajniach aj e-shop a kvalifikované poradenstvo v rámci blogovej sekcie.

Služby
SEO

Klient
Dr. Max

Tím
SEO specialist – Jaroslav Uram, Michal Gališin
Project manager – Nikola Jánošová
Copywriters – Ivana Drábová, Lucia Palušová, Marianna Mikešová
Strategist – Daniela Horváthová
Business consultant – Imrich Varga

Ocenenia
Pozrite si

Najväčšie výzvy

  • Nárast organickej návštevnosti +10 %
  • Nárast počtu kľúčových slov na prvej strane +10 %
  • Nárast tržieb z organiky +5 %

Ciele

PRIMÁRNE CIELE

V roku 2023 sme na webe Dr. Max do značnej miery zoptimalizovali obsahovú stránku blogov. Naša práca bola ocenená ako bronzovým Digital PIE, tak aj nárastom organickej návštevnosti a tržieb z organiky.

Bolo preto pre nás výzvou aj v roku 2024 dosiahnuť rast organiky a tržieb. Ako jednotka na trhu sme si preto dali za cieľ aj naďalej viesť trh a nezaspať na vavrínoch.

Druhotným cieľom bolo pomáhať našej hlavnej cieľovej skupine, ženám na celom Slovensku. Na webe Dr. Max tak môžu nájsť odpovede na otázky zdravia priamo od odborníkov – lekárov, lekárnikov a psychológov.

Výsledky

ČO SME DOSIAHLI

Medziročný nárast organických návštev

+19,03 %

Počet KW na prvej strane stúpol

+24,1 %

Tržby z organiky stúpli

+10,87 %

Ako sme ich dosiahli

Našou primárnou cieľovou skupinou boli ženy, ktoré najviac nakupujú v lekárňach, či už kamenných, alebo online. Naša stratégia bola konzistentná s predošlým obdobím a zameriavali sme sa na to byť našej cieľovke nablízku v riešení problémov tela aj duše prostredníctvom odborného obsahu a pod dohľadom lekárov a lekárnikov.

Zamerali sme sa však aj na detaliné on-page vyladenie produktových častí webu, čo vzhľadom na rozsah e-shopu Dr. Max nebola jednoduchá úloha.

Vďaka detailnému plánu aktivít a ich prioritizácie sme sa efektívne pustili do technického SEO, analýzy výkonnosti jednotlivých kategórií produktov, identifikácie stránok s vysokým potenciálom a následne do optimalizácie štruktúry e-shopu – zmien v kategorizácii. 

V malíčku sme mali aj kľúčové slová konkurencie – vďaka pokročilej content gap analýze sme vytvorili pre klienta prehľadné reporty kľúčových fráz a tém, ktoré nie sú v súčasnosti pokryté, na ktoré sa zobrazujeme na horšej ako 10. pozícii a blogových článkov, ktoré sa zobrazujú na slabých pozíciách a sú vhodné na republishing.

Neustále sme prichádzali s novými pripomienkami a nápadmi s úmyslom zlepšiť používateľskú skúsenosť čitateliek a čitateľov blogov drmax.sk s cieľom udržať ich na webe. Populárne články a obsah s potenciálom sme republishovali a aktualizovali o nové poznatky.

Vytvorili a publikovali sme počas roka 117 článkov.

Ocenenia

SPOKOJNÝ KLIENT
„Spolupráca s agentúrou Visibility bola kľúčová pre rast našej blogovej sekcie. Ich zodpovedný prístup nám pomohol vytvoriť odborný a dôveryhodný obsah v čase, keď je internet plný dezinformácií o zdraví. Vďaka ich podpore sa nám podarilo zlepšiť kvalitu článkov a zvýšiť návštevnosť.“
Ondrej Ďurkovič
Executive manager and head of sales