Dr. Max
Kvalitný obsah a SEO sme budovali na pevných základoch. Naše odporúčania pre obsah a on-page SEO vychádzali zo sezónnosti, potrieb klienta a najmä cieľovej skupiny. Výsledky boli opäť výborné.

Tak ako lekáreň Dr. Max, ktorá poskytuje okrem produktov v kamenných predajniach aj e-shop a kvalifikované poradenstvo v rámci blogovej sekcie.
Služby
SEO
Klient
Dr. Max
Tím
SEO specialist – Jaroslav Uram, Michal Gališin
Project manager – Nikola Jánošová
Copywriters – Ivana Drábová, Lucia Palušová, Marianna Mikešová
Strategist – Daniela Horváthová
Business consultant – Imrich Varga
Ocenenia
Pozrite si
Najväčšie výzvy
- Nárast organickej návštevnosti +10 %
- Nárast počtu kľúčových slov na prvej strane +10 %
- Nárast tržieb z organiky +5 %

Ciele
V roku 2023 sme na webe Dr. Max do značnej miery zoptimalizovali obsahovú stránku blogov. Naša práca bola ocenená ako bronzovým Digital PIE, tak aj nárastom organickej návštevnosti a tržieb z organiky.
Bolo preto pre nás výzvou aj v roku 2024 dosiahnuť rast organiky a tržieb. Ako jednotka na trhu sme si preto dali za cieľ aj naďalej viesť trh a nezaspať na vavrínoch.
Druhotným cieľom bolo pomáhať našej hlavnej cieľovej skupine, ženám na celom Slovensku. Na webe Dr. Max tak môžu nájsť odpovede na otázky zdravia priamo od odborníkov – lekárov, lekárnikov a psychológov.
Výsledky
Medziročný nárast organických návštev
+19,03 %
Počet KW na prvej strane stúpol
+24,1 %
Tržby z organiky stúpli
+10,87 %


Ako sme ich dosiahli
Našou primárnou cieľovou skupinou boli ženy, ktoré najviac nakupujú v lekárňach, či už kamenných, alebo online. Naša stratégia bola konzistentná s predošlým obdobím a zameriavali sme sa na to byť našej cieľovke nablízku v riešení problémov tela aj duše prostredníctvom odborného obsahu a pod dohľadom lekárov a lekárnikov.
Zamerali sme sa však aj na detaliné on-page vyladenie produktových častí webu, čo vzhľadom na rozsah e-shopu Dr. Max nebola jednoduchá úloha.
Vďaka detailnému plánu aktivít a ich prioritizácie sme sa efektívne pustili do technického SEO, analýzy výkonnosti jednotlivých kategórií produktov, identifikácie stránok s vysokým potenciálom a následne do optimalizácie štruktúry e-shopu – zmien v kategorizácii.
V malíčku sme mali aj kľúčové slová konkurencie – vďaka pokročilej content gap analýze sme vytvorili pre klienta prehľadné reporty kľúčových fráz a tém, ktoré nie sú v súčasnosti pokryté, na ktoré sa zobrazujeme na horšej ako 10. pozícii a blogových článkov, ktoré sa zobrazujú na slabých pozíciách a sú vhodné na republishing.
Neustále sme prichádzali s novými pripomienkami a nápadmi s úmyslom zlepšiť používateľskú skúsenosť čitateliek a čitateľov blogov drmax.sk s cieľom udržať ich na webe. Populárne články a obsah s potenciálom sme republishovali a aktualizovali o nové poznatky.
Vytvorili a publikovali sme počas roka 117 článkov.
Ocenenia

Digital PIE 2025
ShortlistPerformance: SEO
Odpovede pre zdravšie Slovensko
Ondrej ĎurkovičExecutive manager and head of sales