Svet Stromčekov
Predvianočná sezóna 2024 bola v znamení rozšírenia marketingových aktivít a kanálov ako na domácom, tak aj na ďalších piatich zahraničných trhoch. Výsledky boli opäť nad mieru očakávaní.

Služby
PPC
Klient
Svet Stromčekov
Tím
Campaign strategist – Maroš Mokošák
PPC specialists – Dominik Baláž a Šimon Pozor
Graphic designer – Viktor Hermanský
Business consultant – Marcel Sovič
Ocenenia
Pozrite si
Najväčšie výzvy

Ciele
Celkové tržby vo všetkých krajinách
+10 %
Zvýšenie vyhľadávania brandového kľúčového slova
+10 %
Udržanie PNO z výkonnostných kampaní pod hranicou
+10 %
Výsledky
Zvýšenie počtu kľúčových slov
v TOP 20 v horizonte 12 mesiacov
+93,8 %
Zvýšenie počtu kľúčových slov
v TOP 20 v horizonte 12 mesiacov
+93,8 %
Priemerné PNO z platených kampaní na všetkých trhoch
8,20 %
Zvýšenie vyhľadávania brandového kľúčového slova na zahraničných trhoch
+18,7 %


Ako sme ich dosiahli
Sezóna 2024 sa niesla v duchu zavedenia automatizácie a umelej inteligencie, ako aj data driven prístupom (segmentácia produktových data feedov na základe priebežných dát) a skúšaní nových reklamných nástrojov (YouTube video builder) a reklamných platforiem (TikTok).
Základom integrovanej kampane bolo animované video nasadené na všetkých šiestich trhoch, prostredníctvom platformy Display & Video 360. Na troch trhoch doplnené tradičným médiom – rádiospotom. Na Slovensku bola video reklama nasadená aj ako TV spot.
V rámci výkonnostných kampaní sme naplno využívali všetky najvýkonnejšie typy kampaní od Google a META, ako napr. Performance MAX, Google Search a dynamický remarketing.
Dosiahli sme impozantný medziročný rast tržieb o 350 000 €, rast vyhľadávanosti značky v zahraničí o takmer 19 %, a to pri vyššej efektivite nákladov, ako sa očakávalo.
Ocenenia

Digital PIE 2025
ShortlistPerformance: E-commerce / Shopping
Siedme sviatky rastu Sveta stromčekov
Ondrej ĎurkovičExecutive manager and Head of sales