Svet stromčekov patrí k leadrom v predaji umelých stromčekov, pričom pôsobí už na 6-tich trhoch. S klienom pracujeme už 7 rokov, pričom každý rok posúvame hranice výkonnosti na vyššiu úroveň. Naša práca je za to aj pravidelne oceňovaná a zbiera nielen domáce, ale zahraničné ceny.

Služby
PPC

Klient
Svet Stromčekov

Tím
Campaign strategist – Maroš Mokošák
PPC specialists – Dominik Baláž a Šimon Pozor
Graphic designer – Viktor Hermanský
Business consultant – Marcel Sovič

Ocenenia
Pozrite si

Najväčšie výzvy

Našimi najväčšími výzvami boli skutočnosti, že sa klient pohybuje vo vysoko konkurenčnom prostredí a vyrába produkty, po ktorých dopyt vo vyhľadávaní v posledných rokoch klesá.

Ciele

PRIMÁRNE CIELE

Celkové tržby vo všetkých krajinách

+10 %

Zvýšenie vyhľadávania brandového kľúčového slova

+10 %

Udržanie PNO z výkonnostných kampaní pod hranicou

+10 %

Výsledky

ČO SME DOSIAHLI

Zvýšenie počtu kľúčových slov
v TOP 20 v horizonte 12 mesiacov

+93,8 %

Zvýšenie počtu kľúčových slov
v TOP 20 v horizonte 12 mesiacov

+93,8 %

Priemerné PNO z platených kampaní na všetkých trhoch

8,20 %

Zvýšenie vyhľadávania brandového kľúčového slova na zahraničných trhoch

+18,7 %

Ako sme ich dosiahli

Sezóna 2024 sa niesla v duchu zavedenia automatizácie a umelej inteligencie, ako aj data driven prístupom (segmentácia produktových data feedov na základe priebežných dát) a skúšaní nových reklamných nástrojov (YouTube video builder) a reklamných platforiem (TikTok).

Základom integrovanej kampane bolo animované video nasadené na všetkých šiestich trhoch, prostredníctvom platformy Display & Video 360. Na troch trhoch doplnené tradičným médiom – rádiospotom. Na Slovensku bola video reklama nasadená aj ako TV spot. 

V rámci výkonnostných kampaní sme naplno využívali všetky najvýkonnejšie typy kampaní od Google a META,  ako napr. Performance MAX, Google Search a dynamický remarketing.

Dosiahli sme impozantný medziročný rast tržieb o 350 000 €, rast vyhľadávanosti značky v zahraničí o takmer 19 %, a to pri vyššej efektivite nákladov, ako sa očakávalo.

Ocenenia

SPOKOJNÝ KLIENT
„S Visibility spolupracujem uz siedmu predvianočnú sezónu. Každým rokom vedia posunúť naše kampane napred, prichádzajú s novými možnosťami marketingových kanálov, formátmi a možnosťami cielenia. Posledné 2 sezóny prišiel z Visibility input sústrediť sa viac na brandové reklamné formáty, ktoré evidentne fungujú a sú podložené dobrými medziročnými výsledkami. Za mňa Visibility dostáva 5* z 5 a vrelo odporúčam každému, kto chce dostať svoj e-shop na inú úroveň.“
Ondrej Ďurkovič
Executive manager and Head of sales