Hörmann
S naším dlhoročným klientom Hörmann sme sa pustili do kvalitnej realizácie videa k vianočnej kampani. Cieľom bolo zvýšenie povedomia značky v segmente vchodových a interiérových dverí.
Na Slovensku je však stále viac známy ako výrobca garážových brán. Preto sa aj v súčasnej komunikácii sústreďujeme na zvýšenie znalosti značky Hörmann v segmente interiérových a vchodových dverí.
Služby
Campaign
Video
Klient
Hörmann
Tím
Viktor Hermanský
Vladimír Čabák
Trvanie kampane
2. 12. 2024 – 5. 1. 2025
Štedrý deň je pre deti asi najdlhší deň v roku. No aj počas neho sa môže stať veľa pekného, ako príchod otca z ďalekej cesty alebo príprava vianočných koláčov s mamou v kuchyni. Ale štedrá večera sa v očakávaní darčekov už môže zdať nekonečná. Deti sa pri stole ošívajú, nejedia a nesústredia, lebo práve odbaľovanie darčekov je pre ne highlight Vianoc.
Aj my za dverami vidíme viac.
Riešenie
Produkciu videa mali na starosti Playground13, režisérskej taktovky sa ujal Pepe Ehrenberger a hlavného hrdinu skvele zahral 7-ročný Nino. Vďaka celému tímu vznikol spot, ktorý svojou nevtieravou sviatočnou atmosférou potešil každého diváka i diváčku a poukázal, že dvere Hörmann nie sú len tým, čím sa zdajú.
Využité kanály
Videá všetkých formátov nasadené cez Google Display & Video 360
Bannery nasadené cez Google Display & Video 360
Videá, bannery, carousel, posty
Videá, bannery
Remarketingové bannery
Remarketingové bannery
PR články
Videá a bannery
Natívna reklama
Výsledky kampane
Slovenský trh
- Máj 2023: 2,5 %
- Február 2025: 2,8 %
- Máj 2023: 23 %
- Február 2025: 31,3 %
Český trh
- Máj 2023: 24,3 %
- Február 2025: 31,2 %
- Máj 2023: 22,2 %
- Február 2025: 28,3 %
Rumunský trh
- Máj 2023: 27,8 %
- Február 2025: 39,8 %
- Máj 2023: 27 %
- Február 2025: 36,8 %
Vlastimil Martinátriaditeľ Hörmann Slovenská republika
