Nemecký výrobca dverí a garážových brán Hörmann píše svoju históriu už od roku 1935. Jeho sortiment zahŕňa garážové brány, dvere, zárubne a úložné systémy, ktoré sa vyznačujú prémiovou kvalitou a precíznym spracovaním. Vďaka tomu sa Hörmann radí medzi 4 najväčších výrobcov dverí na svete.

Na Slovensku je však stále viac známy ako výrobca garážových brán. Preto sa aj v súčasnej komunikácii sústreďujeme na zvýšenie znalosti značky Hörmann v segmente interiérových a vchodových dverí.

Služby
Campaign
Video

Klient
Hörmann

Tím
Viktor Hermanský
Vladimír Čabák

Trvanie kampane
2. 12. 2024 – 5. 1. 2025

Insight:

Štedrý deň je pre deti asi najdlhší deň v roku. No aj počas neho sa môže stať veľa pekného, ako príchod otca z ďalekej cesty alebo príprava vianočných koláčov s mamou v kuchyni. Ale štedrá večera sa v očakávaní darčekov už môže zdať nekonečná. Deti sa pri stole ošívajú, nejedia a nesústredia, lebo práve odbaľovanie darčekov je pre ne highlight Vianoc.

Komunikačný koncept:

Aj my za dverami vidíme viac.

Práve dvere, bez toho, aby sme si to uvedomovali, nás prevedú k rôznym momentom v našich životoch, či už sú veľké alebo malé, pozitívne i tie menej. A tak sme tento fakt využili, aby sme mohli spraviť vianočnú kampaň aj pre produkt, ktorý denne používame, no nedávame im žiadny špeciálny význam. Okrem videa sme túto ideu rozpracovali aj do klasických online formátov ako GDN bannery, FB a IG reklamu.

Riešenie

Produkciu videa mali na starosti Playground13, režisérskej taktovky sa ujal Pepe Ehrenberger a hlavného hrdinu skvele zahral 7-ročný Nino. Vďaka celému tímu vznikol spot, ktorý svojou nevtieravou sviatočnou atmosférou potešil každého diváka i diváčku a poukázal, že dvere Hörmann nie sú len tým, čím sa zdajú.

Využité kanály

Youtube reklama

Videá všetkých formátov nasadené cez Google Display & Video 360

Display reklama

Bannery nasadené cez Google Display & Video 360

Meta Ads

Videá, bannery, carousel, posty

Google Demand Gen

Videá, bannery

Google Display Network

Remarketingové bannery

Meta Ads

Remarketingové bannery

Online PR

PR články

LinkedIn (RO a ČR)

Videá a bannery

Strossle (ČR)

Natívna reklama

Výsledky kampane

Slovenský trh

TOP OF MIND znalosť značky Hörmann v segmente interiérových a vchodových dverí:
  • Máj 2023: 2,5 %
  • Február 2025: 2,8 %
Podporená znalosť značky Hörmann v segmente interiérových a vchodových dverí:
  • Máj 2023: 23 %
  • Február 2025: 31,3 %

Český trh

Podporená znalosť značky Hörmann v Českej republike v segmente interiérových dverí:
  • Máj 2023: 24,3 %
  • Február 2025: 31,2 %
Podporená znalosť značky Hörmann v Českej republike v segmente vchodových dverí:
  • Máj 2023: 22,2 %
  • Február 2025: 28,3 %

Rumunský trh

Podporená znalosť značky Hörmann v Rumunsku v segmente interiérových dverí:
  • Máj 2023: 27,8 %
  • Február 2025: 39,8 %
Podporená znalosť značky Hörmann v Rumunsku v segmente vchodových dverí:
  • Máj 2023: 27 %
  • Február 2025: 36,8 %
SPOKOJNÝ KLIENT
Je to naša doteraz najväčšia kampaň. Osobne ma o to viac teší fakt, že táto „slovenská” kampaň prekračuje svoje geografické hranice. Oceňujem dôkladnú prípravu, komunikáciu agentúry, dojímavú kreatívu a teším sa z výsledku, pretože značka Hörmann je spájaná hlavne s garážovými bránami, no pre našich zákazníkov máme všetky druhy dverí, ktoré v dome alebo byte potrebujete.
Vlastimil Martinát
Vlastimil Martinát
riaditeľ Hörmann Slovenská republika