Knauf
2023
Ako zviditeľniť produkt, akým je sadrokartónová doska? My sme zvolili odľahčenú komunikáciu v rámci online reklamnej kampane s prekvapivými výsledkami.
Ako zviditeľniť produkt, akým je sadrokartónová doska? My sme zvolili odľahčenú komunikáciu v rámci online reklamnej kampane s prekvapivými výsledkami.
Sadrokartónová doska KNAUF Diamant je na SK trhu 10 rokov, napriek tomu má rovnaký podiel na trhu ako konkurencia, ktorá tu je o 3 roky kratšie. Komunikácia bola doteraz vedená viac produktovo-technicky, konkurencia bola zapamätateľnejšia. Komunikáciu sme chceli odľahčiť tak, akoby bola ona samotná z KNAUF Diamant-u.
Služby
Campaign
Copywriting
Klient
Knauf
Tím
Graphic designer – Viktor Hermanský
Ideamaker – Vladimír Čabák
Insight:
Zvuky, ktoré počuť z okolitých bytov, sú neoddeliteľnou súčasťou bývania v bytovkách. Hluk od susedov málokedy riešime osobne, zväčša si pofrfleme doma alebo to “vyriešime” odkazom v chodbe či na dverách výťahu.
Komunikačný koncept:
Knauf zlepšuje susedské vzťahy




Idea
KNAUF si privlastní tému susedských vzťahov, ktoré dokáže Diamantová doska zlepšiť jednoducho – utlmí neželané zvuky zo susedných bytov. Lebo sused, ktorého nepočujeme, je dobrý sused.

V spolupráci so ZOMRI sa kampaň rozšírila na Facebooku i Instagrame a objavili sme plno odkazov.

Dosť sa ich objavilo aj počas týždňovej súťaže na FUN Rádiu a paranoidná hrôzu obyvateľa bytu, ktorý počuje susedov zo všetkých strán sa aj z ďalších staníc ozývala vďaka nášmu rádiospotu. Súčasťou bola aj produktová landing page, ktorá odkomunikovala aj ďalšie benefity dosky KNAUF Diamant. A všetko to prinieslo veľmi výsledky nad očakávanie




SPOKOJNÝ KLIENT
Naša doterajšia komunikácia bola skôr produktovo-technická, preto sme ju chceli rozšíriť aj o imidžový rozmer, ukázať benefity suchej výstavby, ktoré prináša koncovým užívateľom, teda zákazníkom našich zákazníkov, aby aj oni sami kládli väčší dôraz na materiály, ktoré použijú pri stavbe alebo rekonštrukcii svojich domovov. Visibility sa zadania náležite chopili, ako sa na profi agentúru patrí. Ich out-of-box-idea, pretavená do headlinu kampane „KNAUF zlepšuje susedské vzťahy”, nám zarezonovala už na prvé počutie. Oceňujeme promptné uchytenie kampane zo všetkých aspektov a výborný bonus bola profesionálna, no zároveň otvorená komunikácia z ich strany.
Ivan LendvayVedúci predaja / KNAUF Bratislava s.r.o.
Máte záujem o kreatívnu kampaň?