Cushman & Wakefield je svetovým lídrom v oblasti komerčných realitných služieb, poskytujúcim špičkové riešenia na celosvetovej úrovni. Ich špecializované oddelenie, Cushwake Industrial, sa sústreďuje na prenájom skladových, priemyselných a logistických priestorov, čím pomáha klientom efektívne riadiť a optimalizovať ich priestorové potreby.

Služby
SEO
PPC

Tím
Business consultant – Imrich Varga
SEO specialists – Michaela Fašiangová
PPC specialists – Dominik Baláž

Najväčšie výzvy

Jednou z hlavných výziev bolo zabezpečiť pravidelnú publikáciu obsahu. Tvorba obsahu prebiehala priamo u klienta, čo niekedy narážalo na obmedzené časové kapacity. Okrem toho si tvorba obsahu vyžadovala starostlivý výber kľúčových slov z hľadiska ich vyhľadávanosti, čo bolo náročné vzhľadom na klientov špecifický segment.

Výzvou bola technická implementácia odporúčaní, vzhľadom na custom CMS riešenie a spoluprácu s externým správcom. Okrem toho bol obmedzený dostupný budget na implementáciu niektorých odporúčaní a úpravy webovej stránky.

Ciele

PRIMÁRNE CIELE

Hlavným cieľom projektu bolo zvýšiť organickú návštevnosť webu. To si vyžadovalo pravidelnú a dôslednú optimalizáciu obsahu na relevantné kľúčové slová. Zamerali sme sa na tvorbu nového obsahu a rozšírenie existujúcich sekcií o formáty, ktoré by zaujali návštevníkov a podporili organické vyhľadávanie.

Okrem toho bola kľúčová aj optimalizácia štruktúry webu, aby sa zlepšila používateľská skúsenosť a uľahčila orientácia návštevníkov. V rámci tohto kroku sme sa zamerali na úpravy hlavného menu, zlepšenie interného prelinkovania a optimalizáciu navigácie medzi jednotlivými sekciami.

Výsledky

ČO SME DOSIAHLI

Medziročné zvýšenie organic sessions
za 2022/2023

+187 %

Medziročné zvýšenie organic sessions
za mesiac máj 2023/2024

+134 %

Ako sme ich dosiahli

V rámci projektu sme sa primárne zamerali na on-page optimalizáciu webovej stránky, aby sme zacielili na podstatné kľúčové slová. Súčasťou tejto optimalizácie bola aj tvorba nového obsahu, ako blogové články a slovníkové pojmy, ktoré sa zamerali najmä na nebrandové kľúčové slová. Týmto spôsobom sme rozšírili dosah webu a zvýšili jeho relevantnosť. 

Okrem toho sme optimalizovali aj blogovú sekciu, napríklad prostredníctvom odporúčaných článkov a konkrétnych industriálnych ponukách. Zlepšili sme aj interné prelinkovanie, čo návštevníkom umožnilo jednoduchšie a intuitívnejšie prechádzať medzi relevantnými informáciami.

V oblasti off-page optimalizácie sme nastavili linkbuildingovú stratégiu, ktorá pomohla posilniť autoritu webu a zlepšiť jeho pozície vo vyhľadávačoch.

Súčasťou technického vyladenia webu bol podrobný SEO audit, ktorý po implementácii viedol k zlepšeniam. Primárne oblasti v audite sa sústredili na rýchlejšie načítanie webu, zabezpečenie stránky, odstránenie duplicít, oprava neexistujúcich stránok a nastavenie efektívnych presmerovaní.V rámci odporúčaní sme konzultovali aj štrukturálne a obsahové zmeny, ako napríklad úpravu hlavného menu a doplnenie filtrov pri ponukách, čím sme zjednodušili navigáciu a uľahčili návštevníkom nájsť potrebné informácie.

SPOKOJNÝ KLIENT
„Na spolupráci s Visibility si najviac ceníme ich proaktívny prístup a snahu hľadať nové možnosti, ako zlepšiť výsledky. Oceňujeme ich systematický prístup k SEO, jasne nastavenú stratégiu a pravidelnú komunikáciu. Vďaka ich aktivitám sa nám podarilo výrazne zvýšiť organickú návštevnosť a zlepšiť viditeľnosť vo vyhľadávačoch.“
Cushwake Industrial