Lejdyeshop
Pre klienta Lejdyeshop už viac ako 2 roky zastrešujeme SEO a tvorbu obsahu. Poctivá práca klientovi priniesla zvýšenie organickej návštevnosti webu a zlepšenie jeho viditeľnosti vo výsledkoch vyhľadávania.

Lejdyeshop je súčasťou spoločnosti Exeltis, globálneho výrobcu a distribútora, ktorý pôsobí vo viac než 40 krajinách sveta. S podporou viac ako 4 000 odborníkov poskytuje ženám aj zdravotníckym profesionálom vyvážené portfólio produktov pre zdravší a kvalitnejší život.
Služby
SEO
Copywriting
PPC
Graphic design
Tím
Business consultant – Michal Fickuliak
Account manager – Nikola Jánošová
SEO specialists – Michaela Fašiangová
PPC specialists – Dominik Baláž
Copywriter – Lucia Palušová
Graphic designer – Klára Jankechová
Najväčšie výzvy
Ďalším dôležitým aspektom bola technická stránka webu. Bolo potrebné optimalizovať jeho technické nastavenia vrátane prispôsobenia pre mobilné zariadenia, zlepšenie interného prelinkovania kategórií a úpravy celkovej štruktúry stránky tak, aby bol web funkčný, prehľadný a používateľsky prívetivý.
Keďže ide o citlivé odvetvie ženského zdravia, kľúčovou výzvou bola aj tvorba obsahu v súlade s právnymi požiadavkami. Zároveň bolo nevyhnutné dodržať princípy YMYL (Your Money or Your Life) a E-E-A-T.

Ciele
Hlavným cieľom projektu bolo zvýšiť organickú návštevnosť a zlepšiť viditeľnosť webu Lejdyeshop. Zamerali sme sa na nebrandové kľúčové slová, s cieľom osloviť širšie publikum a posilniť celkovú výkonnosť webu.
Dôležitým aspektom bolo vytvorenie kvalitného a relevantného obsahu, ktorý by pokryl absentujúce kľúčové slová a zároveň pre čitateľky poskytol hodnotné informácie v priateľskom a podpornom prostredí.
Stratégia bola zameraná na systematické rozširovanie obsahu, pokrývanie nových kľúčových slov a prepojenie informačného obsahu s produktami klienta prirodzeným spôsobom.
Výsledky
Medziročné zvýšenie
organic users
+201,69 %
Medziročné zvýšenie
organic sessions
+133,69 %
Medziročné zvýšenie
eventov z organiky
+100,6 %
Výnosy z organiky
stúpli
+21,6 %


Ako sme ich dosiahli
Optimalizáciu webu sme začali zameraním sa na nebrandové kľúčové slová, keďže ranking na brandové kľúčové slová bol dostatočne pokrytý produktami. Navrhli sme nové stránky, ktoré rozšírili obsah webu a zlepšili jeho relevantnosť – konkrétne slovník pojmov a ovulačnú kalkulačku. Tieto nástroje pomohli osloviť širšie publikum a prirodzene prepájať informačný obsah s produktami klienta.
Z hľadiska off-page sme využili bežné i pokročilé metódy linkbuildingu.
V rámci technického vyladenia webu sme vykonali podrobný SEO audit, ktorý odhalil viaceré oblasti na zlepšenie. Kľúčové zmeny zahŕňali zrýchlenie načítania stránky, odstránenie duplicitného obsahu, riešenie neexistujúcich stránok a efektívne presmerovania, doplnenie open graph a štruktúrovaných dát pre lepšie indexovanie a prezentáciu vo výsledkoch vyhľadávania.
Jadrom stratégie bola tvorba kvalitného obsahu, ktorý ponúka relevantné informácie a vytvára priateľské, podporné prostredie pre čitateľky. Obsah sme spracovali tak, aby bol zrozumiteľný aj pre laikov, no zároveň si zachoval odbornú úroveň. Počas roka sme priebežne identifikovali nové kľúčové slová a rozširovali obsah, aby web ostal aktuálny a konkurencieschopný.
Zamerali sme sa aj na zlepšenie používateľskej skúsenosti, predovšetkým pre mobilné zariadenia. S klientom sme spoločne konzultovali štruktúru hlavného menu, usporiadanie prvkov a layout stránky pre obe verzie (desktop a mobil), aby bola navigácia intuitívna a stránka používateľsky prívetivá.Celý proces prebiehal v úzkej spolupráci s marketingovou špecialistkou klienta, ktorá bola proaktívna a otvorená novým riešeniam. Vďaka tejto efektívnej spolupráci boli naše odporúčania rýchlo implementované a prispeli k rastu webu.
Lejdyeshop