Top

...priviesť a zaujať návštevníkov na webe

Dobrý keyword nad zlato

To, čo sme kedysi volali jednoducho SEO, sa dnes rozvinulo do komplexnej vedy. Zabudnite na prvé miesto v Googli, dnes chcete byť na prvom mieste v mysli zákazníkov.

chcem vedieť viac

Pomôžeme vám dostať sa tam

Rýchlo odchádzajúci návštevník webu nie je dobrý návštevník webu. A kto odchádza najrýchlejšie?
Ten, kto na prvý pohľad nenašiel, čo pôvodne hľadal. Alebo sa na stránke jednoducho zle cíti.

Preto najprv odhalíme prehrešky v použiteľnosti webu. Potom zistíme, ako ľudia v segmente vašej firmy vyhľadávajú na webe, prispôsobíme tomu váš web zvonku aj zvnútra a budeme tvoriť obsah, ktorý ich tam nielen dostane, ale aj udrží.

Na začiatku to funguje takto:

  1. 1.Vyberiete si nás

    Stretnutie s projektovým konzultantom.

    Prezentácia našich schopností.

  2. 2.Niečo nám o vás poviete

    Vyplnenie marketingového dotazníka.

    Osobné stretnutia.

    Zoznámenie sa s vašimi cieľmi, prioritami a riešením webu.

    Určíme, na čo sa budeme zameriavať skôr, či na technické SEO, UX alebo obsah webu.

  3. 3.Zistíme, čo vaši budúci zákazníci vyhľadávajú

    Zistíme, ktoré oblasti a témy sú pre váš biznis zaujímavé.

    Zistíme, ako často sa vyhľadávajú s nimi spojené kľúčové frázy cez Google.

    Objavíme príbuzné témy a nové príležitosti.

    Zhodnotíme potenciál každej oblasti a témy.

  4. 4.SEO a UX Audit webu

    Váš web skontrolujeme z 30 rôznych SEO uhlov a 21 UX uhlov pohľadu. Pochválime vás, navrhneme ako odstrániť nedostatky a dodáme návody.

    Na základe analýzy kľúčových slov navrhneme, ako čo najviac zviditeľniť váš web vo výsledkoch vyhľadávania.

    Zistíme, ako meriate či nemeriate návštevnosť a konverzie a nastavíme vám analytiku.

  5. 5.Content Setup

    Zadefinujeme si reprezentantov cieľových skupín - persony a navrhneme redakčný kalendár, podľa ktorého začneme vytvárať obsah na váš web.

    V redakčnom kalendári budeme pravidelne vyhodnocovať úspešnosť článkov z hľadiska návštevnosti, zdieľaní na sociálnych sieťach a z hľadiska počtu preklikov cez Call-To-Action prvky.

  6. 6.Pravidelný projekt

    Minimálne každý štvrťrok si na stretnutí určíme, akými aktivitami podporíme váš web a každý mesiac vám dané aktivity odreportujeme a dodáme nové návrhy.

    Pravidelne budeme analyzovať situáciu a prehodnocovať aktivity, a konzultovať ich s vami, aby sme zlepšili práve tú oblasť, kde to bude efektívne. Budeme vyberať zo 40+ rôznych aktivít, ktorými možno zlepšiť vašu viditeľnosť na webe.

Kontaktujte nás

 

visiblog

Keyword Intent: Čo sa skutočne skrýva za kľúčovými slovami?

Keyword Intent: Čo sa skutočne skrýva za kľúčovými slovami?

SEO | Mikuláš Prokop | 20. 6. 2017
11 najčastejších chýb pri tvorbe titulkov z hľadiska SEO

11 najčastejších chýb pri tvorbe titulkov z hľadiska SEO

Content Marketing | Jozef Jurík | 15. 6. 2017
Sitemap: Všetko, čo potrebujete vedieť

Sitemap: Všetko, čo potrebujete vedieť

SEO | Ján Andrejko | 1. 6. 2017
Zabudnite na buzzwordy a robte SEO podľa návodu z roku 2008

Zabudnite na buzzwordy a robte SEO podľa návodu z roku 2008

SEO | Marek Šulik | 18. 5. 2017
všetky články   

Vaše skúsenosti s našou prácou

Tomeček RM JAZ
Tomeček RM JAZ

„Díky spolupráci se společností VISIBILITY s.r.o. se naše společnost stala viditelnější a dynamičtější na poli on-line propagace. Otevřeli se nám nové možnosti a komunikační kanály pro naše zákazníky. S využitím aktivních prvků, moderní grafiky, SEO podpory a PPC reklam jsme dokázali zvýšit návštěvnost našich webových stránek a ve finále i nárůst objednávek z internetu. Komunikace s týmem mladých a zkušených lidí pro nás byla vždy radostí.”

všetky referencie   

Prípadová štúdia

Union – Výsledky dlhodobých SEO aktivít 2011 – 2016
  • +1 000 000návštev na web z organického vyhľadávania Google
  • 1 128hodín optimalizácie webu pre vyhľadávače
  • 95publikovaných článkov pre content marketing
všetky štúdie