RVmagnetics je R&D spoločnosť zo Slovenska, ktorá vyvinula unikátnu technológiu najmenšieho pasívneho senzora na svete. Technológia slúži na meranie rôznych fyzikálnych veličín a javov, ako sú teplota, tlak, vibrácie, elektrický prúd a ďalšie iné. Svoj systém odprezentovali aj na EXPO Dubaj.

Služby
SEO

Klient
RVmagnetics

Tím
SEO specialist – Jaroslav Uram
Business consultant – Imrich Varga

Ocenenia
Pozrite si

Najväčšie výzvy

Hlavným špecifikom projektu bola skutočnosť, že ide o veľmi úzky segment a webstránka na začiatku spolupráce trpela nízkou organickou návštevnosťou s takmer nulovou výkonnosťou obsahu. Nemenej dôležité bolo nielen túto návštevnosť zvýšiť, ale takisto zlepšiť povedomie o firme ako takej.

Ciele

PRIMÁRNE CIELE

Medziročné zvýšenie organickej návštevnosti

+30%

Medziročné zvýšenie používateľov z organiky

+30%

Zvýšiť počet kľúčových slov v TOP 20 o 35, čo predstavuje medziročné zlepšenie

+30%

Výsledky

ČO SME DOSIAHLI

Medziročné zvýšenie organickej návštevnosti

+50%

Medziročne zvýšenie users používateľov z organiky

+70%

Zvýšenie počtu kľúčových slov v TOP 20 v horizonte 12 mesiacov

+250%

Ako sme ich dosiahli

Riešením bolo využiť overené postupy optimalizácie a ich efektívnu implementáciu na špecifický segment vedy a výskumu pre mladú firmu fungujúcu v počiatkoch na báze startu-pu. Vzhľadom na dlhšie fungujúcu spoluprácu sme vedeli stavať na vysoko odbornom obsahu s dobrou výkonnosťou.

V rámci projektu sme preto mali vždy zmapované kľúčové slová, na ktoré sa ešte nezobrazujeme, ale sú pre nás relevantné. Takisto sme aktívne komunikovali s programátorom klienta v otázkach technických nedostatkov na úrovni sitemapy, presmerovaní, nefunkčných stránok či štruktúrovaných dát pre možnosť zobrazovania rozšírených výsledkov v Googli.

Riešenie bolo výnimočné, lebo sme skombinovali best practices zo SEO spolu s vysoko odborným know-how od klienta v oblasti vedy, výskumu, fyziky či investovania do R&D. Kombináciou odbornosti sme dokázali spracovať niekoľko článkov a desiatky slovníkových pojmov, ktoré teraz nosia drvivú časť organickej návštevnosti.

Ocenenia