RVmagnetics
Spojenie best practices zo SEO spolu s vysoko odborným know-how od klienta v oblasti vedy, výskumu a fyziky je zárukou kvalitnej a oceňovanej spolupráce so skvelými výsledkami.
Služby
SEO
Klient
RVmagnetics
Tím
SEO specialist – Jaroslav Uram
Business consultant – Imrich Varga
Ocenenia
Pozrite si
Najväčšie výzvy
Ciele
Medziročné zvýšenie organickej návštevnosti
+30%
Medziročné zvýšenie používateľov z organiky
+30%
Zvýšiť počet kľúčových slov v TOP 20 o 35, čo predstavuje medziročné zlepšenie
+30%
Výsledky
Medziročné zvýšenie organickej návštevnosti
+50%
Medziročne zvýšenie users používateľov z organiky
+70%
Zvýšenie počtu kľúčových slov v TOP 20 v horizonte 12 mesiacov
+250%
Ako sme ich dosiahli
Riešením bolo využiť overené postupy optimalizácie a ich efektívnu implementáciu na špecifický segment vedy a výskumu pre mladú firmu fungujúcu v počiatkoch na báze startu-pu. Vzhľadom na dlhšie fungujúcu spoluprácu sme vedeli stavať na vysoko odbornom obsahu s dobrou výkonnosťou.
V rámci projektu sme preto mali vždy zmapované kľúčové slová, na ktoré sa ešte nezobrazujeme, ale sú pre nás relevantné. Takisto sme aktívne komunikovali s programátorom klienta v otázkach technických nedostatkov na úrovni sitemapy, presmerovaní, nefunkčných stránok či štruktúrovaných dát pre možnosť zobrazovania rozšírených výsledkov v Googli.
Riešenie bolo výnimočné, lebo sme skombinovali best practices zo SEO spolu s vysoko odborným know-how od klienta v oblasti vedy, výskumu, fyziky či investovania do R&D. Kombináciou odbornosti sme dokázali spracovať niekoľko článkov a desiatky slovníkových pojmov, ktoré teraz nosia drvivú časť organickej návštevnosti.
Ocenenia
Digital PIE 2024
Strieborný PIEPerformance: Magnet pre svetovú organickú návštevnosť
European Search Awards 2024
Shortlist, Best Use of Search – B2B (SEO) (LARGE): Content for the World’s Smallest Passive Sensor
European Content Awards 2024
ShortlistB2B Content Campaign of the Year – Content for the World’s Smallest Passive Sensor
European Content Awards 2024
ShortlistLow Budget Content Campaign of the Year – Content for the World’s Smallest Passive Sensor