Nemecký výrobca dverí a garážových brán Hörmann píše svoju históriu už od roku 1935. Odvtedy vyrobil a predal vyše 20 miliónov brán. Jeho sortiment zahŕňa garážové brány, dvere, zárubne a úložné systémy, ktoré sa vyznačujú prémiovou kvalitou a precíznym spracovaním. Vďaka tomu sa Hörmann radí medzi 4 najväčších výrobcov dverí na svete.

Marketingovú spoluprácu medzi slovenskou divíziou Hörmann a Visibility sme zahájili začiatkom roka 2021, kedy sme sa začali venovať SEO, plánovaniu a tvorbe obsahu.

Služby
SEO
Copywriting

Tím
Account manager – Patrícia Radičová
SEO specialists – Nina Kuchariková a Jozef Jurík
Strategist – Ján Andrejko
Copywriter – Lucia Baníková

Najväčšie výzvy

Našimi najväčšími výzvami boli skutočnosti, že sa klient pohybuje vo vysoko konkurenčnom prostredí a vyrába produkty, po ktorých dopyt vo vyhľadávaní v posledných rokoch klesá.

Ciele

Primárne ciele

Medziročné zvýšenie
organic sessions

+40 %

Medziročné zvýšenie
organic users

+40 %

Medziročne zvýšiť počet
kľúčových slov v TOP 20

+60 %

Výsledky

ČO SME DOSIAHLI

Medziročné zvýšenie
organic sessions

+58,2 %

Medziročné zvýšenie
organic users

+87,1 %

Zvýšenie počtu kľúčových slov
v TOP 20 v horizonte 12 mesiacov

+93,8 %

Ako sme ich dosiahli

Na dosiahnutie stanovených cieľov sme použili overené postupy optimalizácie pre vyhľadávače v kombinácii so systematickou tvorbou a publikáciou kvalitného obsahu plného odborných a užitočných rád pre čitateľstvo.

V úzkej spolupráci s programátorom klienta sme sa zamerali na vylaďovanie technických a obsahových aspektov nového webu. Našou prioritou bolo riešiť problémy súvisiace s presmerovaniami, indexáciou a chýbajúcim obsahom. 

Okrem toho sme postupne zlepšovali on-page parametre kľúčových vstupných stránok, čo zahŕňalo úpravu meta tagov, nadpisov, interných prelinkovaní a ďalších kľúčových parametrov. Významnú časť našich aktivít tvorilo aj zlepšovanie off-page faktorov. Prostredníctvom budovania kvalitného odkazového portfólia sme podporili nielen dôležité vstupné stránky, ale aj celkovú autoritu celej domény.

Na základe komplexnej analýzy kľúčových slov sme starostlivo plánovali a koordinovali tvorbu obsahu, vďaka čomu sa nám podarilo vytvoriť desiatky blogových článkov, ktoré výrazne prispeli k zvýšeniu organickej návštevnosti webu.

Príklady najnavštevovanejších článkov za kalendárny rok 2023:
SPOKOJNÝ KLIENT
Visibility sa nám prostredníctvom ich SEO špecialistov postarala o naozaj viditeľné zlepšenia a zvýšenia návštevnosti na našom webe. Oceňujem ich odborný vhľad, nasadenie a prístup, vďaka ktorým sa stále udržiavame na očiach našich (potenciálnych) zákazníkov. A to všetko ruka v ruke s tvorbou obsahu, ktorý výrazne prispel k rastu našej organickej návštevnosti.
Hörmann Slovensko