Hörmann Slovensko
Pre klienta Hörmann už viac ako 3 roky zastrešujeme SEO a tvorbu obsahu. Prečítajte si, ako sa nám podarilo zvýšiť organickú návštevnosť webu a zlepšiť jeho viditeľnosť vo výsledkoch vyhľadávania.

Marketingovú spoluprácu medzi slovenskou divíziou Hörmann a Visibility sme zahájili začiatkom roka 2021, kedy sme sa začali venovať SEO, plánovaniu a tvorbe obsahu.
Služby
SEO
Copywriting
Tím
Account manager – Patrícia Radičová
SEO specialists – Nina Kuchariková a Jozef Jurík
Strategist – Ján Andrejko
Copywriter – Lucia Baníková
Najväčšie výzvy

Ciele
Medziročné zvýšenie
organic sessions
+40 %
Medziročné zvýšenie
organic users
+40 %
Medziročne zvýšiť počet
kľúčových slov v TOP 20
+60 %
Výsledky
Medziročné zvýšenie
organic sessions
+58,2 %
Medziročné zvýšenie
organic users
+87,1 %
Zvýšenie počtu kľúčových slov
v TOP 20 v horizonte 12 mesiacov
+93,8 %


Ako sme ich dosiahli
Na dosiahnutie stanovených cieľov sme použili overené postupy optimalizácie pre vyhľadávače v kombinácii so systematickou tvorbou a publikáciou kvalitného obsahu plného odborných a užitočných rád pre čitateľstvo.
V úzkej spolupráci s programátorom klienta sme sa zamerali na vylaďovanie technických a obsahových aspektov nového webu. Našou prioritou bolo riešiť problémy súvisiace s presmerovaniami, indexáciou a chýbajúcim obsahom.
Okrem toho sme postupne zlepšovali on-page parametre kľúčových vstupných stránok, čo zahŕňalo úpravu meta tagov, nadpisov, interných prelinkovaní a ďalších kľúčových parametrov. Významnú časť našich aktivít tvorilo aj zlepšovanie off-page faktorov. Prostredníctvom budovania kvalitného odkazového portfólia sme podporili nielen dôležité vstupné stránky, ale aj celkovú autoritu celej domény.
Na základe komplexnej analýzy kľúčových slov sme starostlivo plánovali a koordinovali tvorbu obsahu, vďaka čomu sa nám podarilo vytvoriť desiatky blogových článkov, ktoré výrazne prispeli k zvýšeniu organickej návštevnosti webu.
Hörmann Slovensko