Hore

Zaujímajú ťa novinky z online marketingu? Visi o tom bloguje!

Dostávajte články zo sveta online marketingu ako prví.

Natívna reklama: Buzz alebo budúcnosť reklamy? (1. časť)

Natívna reklama: Buzz alebo budúcnosť reklamy? (1. časť)

Slovné spojenie „natívna reklama” nás prenasleduje už niekoľko rokov. Inzerenti a agentúry začali postupne hľadať cesty, ako bojovať s fenoménom bannerovej...

BE VISIBLE! videoblog – #126 Ako môže firma pomáhať?

BE VISIBLE! videoblog – #126 Ako môže firma pomáhať?

Táto téma je pre nás pomerne neštandardná. Väčšinou sa totiž venujeme online marketingu, reklame a stratégiám. Teraz sa pokúsime odpovedať na otázku,...

10 tipov na lepší copywriting pre váš web

10 tipov na lepší copywriting pre váš web

Chcete posunúť svoj web o pár latiek vyššie, no nemáte teraz čas ani financie na veľké developerské zásahy? K pozitívnym výsledkom stačia...

BE VISIBLE! videoblog – #125 Uľahčite zákazníkom prechod z offline do online

BE VISIBLE! videoblog – #125 Uľahčite zákazníkom prechod z offline do online

Prepojenie offline a online kampaní je stále populárnejšie. Stratégia mnohých klientov však zlyháva. Robia totiž chyby, ktorými prichádzajú o vytúžené konverzie. My...

Ako používať grafy v Data Studiu

Ako používať grafy v Data Studiu

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako vizualizovať dáta tak, aby boli čo najzrozumiteľnejšie pre vášho klienta? K dispozícií máte viacero nástrojov na vizualizáciu, ako napríklad...

Motivačné citáty ako fenomén sociálnych sietí

Motivačné citáty ako fenomén sociálnych sietí

Motivačné citáty na Facebooku zachránili nejeden contentový plán socialistu. Aj keď je viac-menej nepravdepodobné, že tieto výroky naozaj na ľudí fungujú, ani ja si...

Keď sa identita nehľadá, ale vytvára: brand DNA, claim a dizajn manuál

Keď sa identita nehľadá, ale vytvára: brand DNA, claim a dizajn manuál

Ak ste nikdy nevytvárali novú identitu, web či claim, je veľmi ťažké si predstaviť, koľko práce je za tým. V agentúre...

Nakupujte s rozumom: Všetko, čo by ste (ne)mali vedieť o Black Friday

Nakupujte s rozumom: Všetko, čo by ste (ne)mali vedieť o Black Friday

Stačilo pár rokov a stal sa z neho fenomén na celom svete. Reč je o Čiernom piatku, známom ako Black Friday, ktorý sa...

To najlepšie z konferencie World Usability Day 2018

To najlepšie z konferencie World Usability Day 2018

Ôsmeho novembra má meniny Bohumír. Okrem toho je aj svetový deň použiteľnosti, čiže World Usability Day, skrátene WUD, pri príležitosti ktorého...

Reputačný manažment vo vyhľadávačoch (SERM): Ako ho robíme my?

Reputačný manažment vo vyhľadávačoch (SERM): Ako ho robíme my?

SERM (Search Engine Reputation Management – reputačný manažment vo vyhľadávačoch) je súčasťou online reputačného manažmentu (ORM) a ten spadá do všeobecného...