Ako už je zvykom, aj tento mesiac vám prinášame prehľad tých najzaujímavejších noviniek zo sveta sociálnych sietí. Pozrite sa, aké nástroje môžete využiť na zvýšenie angažovanosti vášho online profilu a ako efektívne osloviť svojich fanúšikov.

Instagram zdieľa tipy na lepšie stories

Hľadáte spôsoby, ako zvýšiť angažovanosť vo svojich stories? Toto by vám mohlo pomôcť:

Prvým tipom je používanie šablón nálepiek, ktoré Instagram prvýkrát spustil v decembri minulého roka. Šablóny nálepiek vyzývajú ostatných používateľov, aby prispeli do príbehu prostredníctvom výzvy „Pridať vlastné“.

Pridanie nálepky a šablóny na Instagrame

Zdroj: https://about.instagram.com/blog/tips-and-tricks/instagram-story-tips-tricks

Spomeňte niekoho po zverejnení príbehu

Zabudli ste niekoho označiť vo svojom príbehu? Žiadne obavy, priateľov môžete spomenúť aj po jeho zverejnení, aby ho mohli pridať zase do svojho príbehu. Stačí ťuknúť na tri bodky na „Viac“ a potom na „Pridať zmienky“.

Spomeňte niekoho po zverejnení príbehu

Vytvorte koláž pomocou Layout

Do jedného príbehu môžete pridať viacero fotografií naraz a vytvoriť koláž pomocou funkcie „Layout“. Pred zhotovením fotografie ťuknite na ikonu rozloženia Layoutu a klepnutím na položku „Zmeniť mriežku“ môžete zmeniť rozloženie fotografií. Potom môžete fotoaparátom nasnímať sériu fotografií alebo vybrať fotografie z vašej galérie. 

Vytvorte koláž pomocou Layout

Zdroj: https://about.instagram.com/blog/tips-and-tricks/instagram-story-tips-tricks

Premeňte live fotky na Boomerang

Jedným ťuknutím môžete premeniť živé fotky na boomerang vo svojom príbehu. Najprv vyberte fotografiu z galérie fotoaparátu. Následne v rohu Instagramu nájdete ikonu boomerangu. Stlačte túto ikonu a premeníte svoju fotografiu na boomerang.

LinkedIn testuje vertikálne videá

LinkedIn sa aktívne zapája do stúpajúceho trendu vertikálnych videí prostredníctvom testovania nového špecializovaného videokanála vo svojej mobilnej aplikácii. Týmto krokom potvrdzuje uznávanie videí, ako čoraz obľúbenejšieho formátu medzi používateľmi. 

LinkedIn testuje vertikálne videá

Zdroj: https://www.lindseygamble.com/blog/linkedin-is-testing-a-short-form-video-experience-including-a-new-video-tab

Novinky v Instagramových správach (DM) 

Šéf Instagramu Adam Mosseri nedávno oznámil zavedenie niekoľkých nových funkcií v rámci súkromných správ (DM). Tieto novinky sú súčasťou posilnenia správ ako dôležitého nástroja, keďže si všimili, že na platforme dochádza k postupnému presunu ľudí od verejného zdieľania obsahu k súkromným konverzáciám v DMs.

Prvou novinkou je možnosť upraviť poslané správy až do 15 minút po ich odoslaní, čo poskytuje používateľom väčšiu flexibilitu a kontrolu nad ich komunikáciou.

Možnosť upraviť poslané správy až do 15 minút na Instagrame

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-launches-new-dm-updates-including-message-editing/709218/

Druhou novinkou je funkcia, ktorá umožňuje používateľom pripnúť až tri konverzácie na vrch svojej schránky DM. Táto funkcia zabezpečuje, že dôležité diskusie sú vždy rýchlo a jednoducho dostupné.

Pripnúť až tri konverzácie na vrch svojej schránky DM na Instagrame

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-launches-new-dm-updates-including-message-editing/709218/

Instagram aktualizoval vyhľadávanie hashtagov s cieľom rozšíriť vyhľadávanie

Instagram upravil spôsob, akým zobrazuje hashtagy. Teraz po ťuknutí na hashtag uvidíte širšie výsledky vyhľadávania súvisiace s daným hashtagom na rozdiel od predchádzajúceho zobrazenia, ktoré sa obmedzovalo len na najpopulárnejšie príspevky.

Instagram aktualizoval vyhľadávanie hashtagov s cieľom rozšíriť vyhľadávanie
Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-updates-hashtag-search-broaden-discovery/711072/

Instagram testuje väčší počet fotiek v carouseli

Instagram testuje funkcionalitu svojich carouselových príspevkov, ktorá umožňuje vybraným používateľom vložiť do jedného príspevku až 15 obrázkov.

Hoci to vyzerá len ako malá zmena, môže to veľmi ovplyvniť spôsob, ako sa veci na Instagrame zdieľajú. Pre značky to znamená, že môžu napríklad ľahšie hovoriť o svojich novinkách či viacerých produktoch.

Instagram testuje väčší počet fotiek v carouseli

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-more-frames-within-carousel-posts/710376/

Zdroje