Google testuje nový rich snippet – carousel, najmä pre lokálne výsledky
Google spustil beta testovanie zobrazovania novej verzie štruktúrovaných dát vo výsledkoch vyhľadávania. Ide o nové carousely, ku ktorým je dostupná aj dokumentácia.
Štruktúrované dáta sú určené pre lokálne výsledky vyhľadávania, ako sú hotely, reštaurácie a ubytovanie či pre produkty a eventy.
Pre zobrazenie vo výsledkoch vyhľadávania je potrebné zapracovať štruktúrované dáta ItemList spolu s aspoň jednou z položiek štruktúrovaných dát:
- LocalBusiness a s podtypmi, ako sú:
- Restaurant
- Hotel
- VacationRental
- Product
- Event
Ako bude nový carousel vyzerať?
Google predstavil aj ilustráciu, ako bude nový carousel vo výsledkoch vyhľadávania vyzerať:
Zdroj: https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/carousels-beta
Google sa vyjadril, že na to, aby vaša stránka spĺňala podmienky pre zobrazovanie rich results carouselu, musíte dodržiavať základné zásady a všeobecné usmernenia pre štruktúrované dáta.
Viac o príkladoch kódov ako aj technických implementácií sa dozviete v dokumentácii od Googlu.