Hore
Ako zanechať skvelý prvý dojem

Ako zanechať skvelý prvý dojem

Neverbálna komunikácia povie často viac ako tá verbálna. Navyše, tieto dva fragmenty spolu musia ladiť, inak je celý dojem...

LinkedIn komunikácia – 8 tipov, ktoré musíte vyskúšať

LinkedIn komunikácia – 8 tipov, ktoré musíte vyskúšať

O sociálnych sieťach sa toho napísalo už veľa, nielen na našom blogu. Väčšinou sa však záujem ľudí a verejnosti orientuje smerom...

5 novembrových noviniek, ktoré zaujímajú každého social media managera

5 novembrových noviniek, ktoré zaujímajú každého social media managera

Za uplynulý mesiac vám možno najviac zarezonovali informácie o novom facebookovom logu či o skrytých srdiečkach na Instagrame. Verte, že to nie sú jediné...

BE VISIBLE! videoblog #138 – 6+1 užitočných doplnkov pre váš Gmail

BE VISIBLE! videoblog #138 – 6+1 užitočných doplnkov pre váš Gmail

Tipov a rád nie je nikdy dosť. Pripravil som si teda niekoľko zaujímavých nástrojov, ktoré by mohli oživiť váš Gmail,...

Ako sa nestrápniť na pracovnom stretnutí

Ako sa nestrápniť na pracovnom stretnutí

Pre niekoho môže byť etiketa len súborom pravidiel, ktoré ho nútia správať sa rezervovane alebo dokonca neprirodzene. Ja tvrdím,...

E-A-T, YMYL a prospešnosť webu: Ako Google určuje kvalitu webu a jeho obsahu?

E-A-T, YMYL a prospešnosť webu: Ako Google určuje kvalitu webu a jeho obsahu?

Väčšinou sa v článkoch, ktoré sa venujú SEO problematike, venujeme vyhľadávaciemu algoritmu. Vedeli ste však, že nad vyhľadávacím algoritmom sú ľudia,...

BE VISIBLE! videoblog #137 – Ecommerce potenciál na Balkáne

BE VISIBLE! videoblog #137 – Ecommerce potenciál na Balkáne

Profesná deformácia ma nepustila a počas mojej letnej dovolenky na Balkáne som sa na neho pozeral aj z trochu iného pohľadu. Snažil som...

Google dáva zbohom Flashu. Čo to znamená v praxi?

Google dáva zbohom Flashu. Čo to znamená v praxi?

Google oznámil, že do konca roka prestane indexovať stránky fungujúce len na báze Flashu, čiže súborov SWF. V novších verziách prehliadačov Chrome, Firefox,...

Bezhotovostná budúcnosť: Aké sú trendy v platení a ako ovplyvnia vašich klientov?

Bezhotovostná budúcnosť: Aké sú trendy v platení a ako ovplyvnia vašich klientov?

Spôsob, akým platíme, sa rapídne mení. Technologický pokrok podporovaný digitalizáciou nám každý deň načrtáva nové možnosti. Akým spôsobom...

Peter Dendis: Základom úspechu je mať rád sám seba

Peter Dendis: Základom úspechu je mať rád sám seba

Peťo Dendis má bohatú pracovnú históriu, ktorá začínala v agentúrnom biznise a pohla sa k novým projektom v blockchaine aj mimo neho. V jeho...