Tento týždeň predstavím hneď tri nové reklamné piesočky: Od Mozilly, YouTube a Pinterestu. Plus jednu zaujímavú appku, ktorá ti pomôže využiť tvoj talent v práci.

Firefox bude mať reklamy v „rýchlej voľbe“

Po otvorení novej karty v prehliadači Firefox na teba teraz vyskočia rýchle návrhy stránok na základe histórie browsovania. K tým sa od leta pridajú sponzorované návrhy. Viac vo videu:

https://www.youtube.com/watch?v=GAnTPcfnGiw

Mozilla sľubuje 100 % zabezpečené osobné dáta a veľkú relevanciu ponúkanej reklamy. Či bude novinka viesť k finančnému prospechu alebo len k ďalšiemu zmenšeniu používateľskej základne, ukáže až čas.

Minimálne spočiatku ale bude reklama užívateľsky vypnuteľná, takže organizovať protesty zatiaľ netreba.

YouTube TrueView for shopping prichádza

Kto by nezažil tú neprekonateľnú chuť okamžite si kúpiť produkt z videa, ktoré práve sleduje? Môže to byť lákavo recenzovaný smartphone, pekné hodinky alebo aj forma na muffiny.

Lenže kým človek video dopozerá, chuť sa oslabí a sľubný impulzívny nákup si rozmyslí. Koľká škoda! Nový reklamný formát TrueView for shopping preto ponúkne produkt v tom správnom momente. Stačí klik do videa. A šup, si na produktovej stránke.

Chceš vyskúšať? Treba mať agentúru s account managerom v Googli alebo počkať pár mesiacov.

Cinematic Pins: Svieži reklamný závan

Texty, obrázky a videjká už poznáme. Pinterest preto vytiahol niečo nové: Pohyblivé obrázky, ktoré sa (interaktívne!) hýbu len pri skrolovaní. Zbytočne to budem vysvetľovať, lepšie raz vidieť:

https://www.youtube.com/watch?t=33&v=f5h1vNhoDig

Fajnové, však? Kreatívnym kolegom už nepochybne tečie slinka. Zatiaľ ju ale treba zatiahnuť späť, Cinematic Pins budú od leta dostupné pre US advertiserov.

Ako využiť talent v práci? Nová appka poradí

Posedieť si v práci od 9 do 5 nemusí napĺňať všetkých. Každý z nás pritom môže ponúknuť niečo naviac, len o tom možno ešte nevie. Nová aplikácia Thinking Talents od pracovného portálu Levo ti má pomôcť to „niečo naviac“ odhaliť.

Obrázok @Huffington Post

Aplikácia postupne položí 35 otázok a následne vyhodí tvoj profil na základe odpovedí. Vedeckú presnosť tohto procesu mi neprináleží hodnotiť, ale prečo to neskúsiť, však?

Minimálne získaš ťahák na tradičnú pohovorovú otázku: „Aké sú tvoje silné a slabé stránky?“