Foursquare medzi ľudí vypustil appku prekopanú od základov, ktorou chytil druhý dych. Microsoft má novú technológiu pre timelapse videá, Facebook pridal Insights pre eventy a Pinterest sa naučil posielať správy.

Relaunch appky ako záchranné koleso pre Foursquare

O tom, čo nový Foursquare dokáže a ako vyzerá sme si už písali. Nová prekopaná verzia sa v uplynulých dňoch dostala medzi ľudí a vyzerá to, že celú spoločnosť aspoň dočasne „zachránila.“

Záujem o Foursquare (ten „starý“) totiž v čase až alarmujúco klesal. Ak by služba nič nezmenila (alebo sa zmenila len kozmeticky), pravdepodobne by ju čoskoro čakal nezvratný koniec.

Obrázok @VentureBeat

„Nový“ Foursquare poskočil v rebríčkoch sťahovaní v aplikačných obchodoch o stovky miest. O sesterský Swarm je zatiaľ tiež veľký záujem.

Obrázok @VentureBeat

Uvidíme, ako sa Foursquaru bude dariť časom po upadnutí úvodného wowefektu. Najmä ak relaunchom vstúpil medzi novú konkurenciu, najmä Yelp.

Microsoft Hyperlapse vylepší GoPro videá

Akčné videá z prvej osoby sú cool, ich roztrasenosť už menej. Jasné, máme softvérové aj hardvérové stabilizátory, ale Microsoft to vychytal ešte lepšie.

Jeho Hyperlapse robí z obyčajných videí časozberné, naviac „na steroidoch.“ Prechody medzi snímkami takmer nerozoznáte, obraz vyzerá super a naviac je dokonale stabilný, na rozdiel od originálu. Pozrite sami:

Facebook Insights pre eventy

Pri zakladaní eventu boli aj jeho zakladatelia odkázaní len na obecne dostupné čísla – počet pozvaných a počet tých, ktorí účasť odmietli/potvrdili.

Obrázok @The Next Web

To samozrejme pre naplnenie všetkých analytických chúťok nestačí. FB teda pridal informačne bohatšie Insighty pre stránky, ktoré zakladajú event. Tie obsahujú informácie o reachi eventu, počte pozretí a prepojení.

Správy na Pintereste

Užívatelia tejto sociálne siete si po novom môžu o jednotlivých pinoch v súkromí pokecať. Pinterest správy ale majú svoje špecifiká.

V prvom rade, neexistuje v nich stále dostupný contact list, cez ktorý môžete kedykoľvek začať komunikovať s hocikým. Správy si môžete začať posielať až po tom, čo niekomu pošlete pin.

Pinterest nechce, aby sa z jeho platformy stal chat, chce len dať užívateľom širší priestor na vyjadrenie názoru, a to aj v súkromí. Dobrá cesta.