AVG vydalo zaujímavý tool, ktorý pomôže s ochranou osobných dát na sociálnych sieťach a popritom vyčísli hodnotu profilu na FB v dolároch. Apple si ide od Dr. Dre kúpiť Beats, Facebook spustí metriky pre video… A ako bonus 10 zaujímavých štatistík o LinkedIn.

Facebook Video Metrics – bye bye TV?

Vystrieda video na Facebookovom obsahovom tróne obrázky? Minimálne administrátori stránok a zadávatelia reklamy ho teraz budú mať radšej. Facebook totiž videu doprial komplexné metriky.

Nenechá vás len pri informáciách o počte klikov na video. Budete presne vedieť, v ktorej sekunde divák video zatvoril a na základe toho ich môcť ďalej vypiplávať. Tieto dáta bude Facebook tiež sumarizovať a triediť podľa cieľových skupín.

Ak ste videom teda chceli zasiahnuť ženy od 18 do 25, ale dlhšie ho zvládnu pozerať dôchodkyne, budete to vedieť. To všetko v reálnom čase bez nutnosti drahých analýz. TV tichúčko závidí.

Apple chystá najdrahší nákup vo vlastnej histórii

O Apple v súvislosti s veľkými tech-nákupmi často nepočujeme. Doteraz sa orientoval viac na kvantitu ako kvalitu – nakupoval množstvo menších firiem za pomerne malé peniaze. V tomto týždni sa ale Tim Cook asi buchne po vrecku trochu viac – Apple vraj kupuje hudobnú firmu Beats za 3,2 miliardy USD.

Oficiálne ešte nič nebolo oznámené (v dobe písania blogu), ale Dr. Dre (jeden zo zakladateľov značky Beats) už sám seba stihol označiť za prvého miliardára v hip-hope. Médiá samozrejme už analyzujú, na čo Beats Applu bude – žeby bola v pláne ďalšia hudobná revolúcia? iPody už sú predsa len trošku out-of-date…

TOP10 štatistík o LinkedIn pre rok 2014

Tentoraz to zletíme bez komentára, tie čísla sú samé o sebe zaujímavé. Jeff Bulas, ďakujeme za zhrnutie!

  • LinkedIn má 300 miliónov užívateľov,
  • rozdalo sa na ňom už cez miliardy potvrdení schopností,
  • 41 % návštev ide z mobilu,
  • v LinkedIn pracuje 5000 zamestnancov,
  • existuje 2,1 milióna LinkedIn skupín,
  • priemerný užívateľ tam strávi 17 minút mesačne,
  • má hodnotu 7 a pol miliardy USD,
  • najviac užívateľov je z USA, nasledujú India, Brazília, Veľká Británia a Kanada,
  • najrýchlejšie užívatelia pribúdajú v Turecku, Kolumbii a Indonézii,
  • najčastejší užívateľ LinkedIn-u je bezdetný 45-54 ročný muž, Aziat, zarábajúci cez 150000 USD ročne.

AVG PrivacyFix ide do boja o vaše osobné dáta

PrivacyFix je nový tool od bezpečnostnej firmy AVG, ktorý dokáže odhaliť najbežnejšie diery v nastavení súkromia FB profilu. Okrem toho sa vie pozrieť aj na LinkedIn, Google a trackovacie cookies. To všetko v okulahodiacom dizajne s jednoduchým ovládaním.

Samozrejme, ani bezpečnostná služba sa dnes nezaobíde bez wow efektu. Wow efekt PrivacyFixu je v schopnosti vypočítať (čert vie akým algoritmom 🙂 ), koľko na vás Facebook a Google „vďaka“ zdieľaniu osobných údajov ročne zarobia.

privacyfix

Ak sa teda v nastavení súkromia Facebooku strácate, PrivacyFix vyskúšajte. Skúsených užívateľov a socialmedia guru asi neosloví. Aj keď, predbiehať sa v hodnote vlastného internetového ja môže byť výzvou! 😉